//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

START.

Ehemmm ehhheeemmm. Assalamualaikum w.b.t :) Dah lama gila gila punya gila aku tak updet blog kan? sunyi sepi ja blog aku nie :') bukannya aku lupa dia, cuma aku agak kemalasan ja nak updet. aku dah tak banyak idea macam dulu. and tangan aku pun agak malas + letih nak taip keyboard. ehh apa maksud title and gambaq kat atas tu? Start? let's check it out!

Hmm, ok btw start tu ialah, bermulanya waktu persekolahan. Dah tak lama. ahad... isnin...  ehh selasa ni dah start! lagi tiga hari! arghhh tahun depan SPM. macam tak percaya. rasa macam baru semalam ja aku daftar form 1 :') hmm cakap pasai sekolah, satu homework apa pun aku tak sentuh lagi. malas sangat. aku act belum bersedia nak p sekolah. belum bersedia nak bangun awai. dengan diri aku dah macam tak terurus lagi. aku makan apa taktau sampai muka aku gatai habis. dah la tak berapa nak segak dah, jadi buruk teruih -.-'

And hell yeah, aku dah taktau nak updet apa lagi kat sini. so i gtg. toodles ! :* lot of love xx
Barang sekolah dah lengkap semua :)


Older Post