//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Hola hola :D

Hemm hemm. testing testing. Ok. haha. Assalamualaikum reader(s) semua. fuhh fuhh. bersawang sudah blog aku ni. dah lama kot tak update sini. ada dalam sebulan camtu dak? haa well. aku busy gila lani. al-maklum la. baru ja habeh pmr. hahaha. dak dak. aku form 4 kay. :p mana main pmr pmr ni. huahua. kay bukan busy apa sangat pun. cuma sekarang ni aku malas nak online. -.- kalau on pun kadang kadang just pakai fon ja. dan bila aku bukak jea blog, rasa macam perhh. blog aku dah bertukaq lha. new pulak. huh. ingat suka ka? takpa takpa. well, sekarang ni busy dengan exam pulok. sumpah tak suka. dah la 3 minggu. mana penat pun. -,- sekarang ni dah 3 hari exam. tu pon cuma subject bm, bi, svk, pjk, agama. haha svk dgn pjk hentam sudah. :D addmath oi. cikgu kata dah. sapa markah dia tak memuaskan hati, tahun depan cikgu suruh drop. saya takmau drop. saya nak belajaq. :'( addmath tu bukannya apa. ramai orang kata susah, termasuk aku. well, dulu kita tak kenai dia macam mana lagi kan? sekarang ni bila dah kenai, rasa macam takmau tinggai. syiok berkawan dengan dia sebenaqnya. :) sebab bila kita dah boleh kuasai satu tajuk tu, sumpah syiok. tak caya cuba try nanti. :D tapi aku stai malas nak studi. malas nak buat ulangkaji pelajaran. sebab tu jadi ceitttt. :D 

hmmmm, raya haji dah nak dekat dah. sumpah tak rasa apa. :( sebab semuanya yang lama lama belaka. haiiiii. takpa la macam mana pun takpa. janji cuti sekolah dah nak dekatttttt. :D yeayyyy! taun depan dah masuk form 5. spm. mati kay mati. -..- Ok. nak pi cari skin baru pulokk. tadaaaaa. see you again. love much. xx. :*

Terasa seperti mahu mencincang seseorang. -.-



Older Post | Newer Post