//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Ohh Hi :D

Assalamualaikum kum kumm.. hai rindu dak? rindu dak? :3 baru harini nak update blog setelah sekian lama. haiz -.- bukannya aku busy pun, cuma sebelum ni rasa nak update nak update tapi tak update'update pun. malas + dah hilang idea nak cerita apa. -.-' tak macam dulu :/ kaykay sekarang ni aku tengah layan lagu Mahir Zain, Number One For Me. sebab hati tengah happy. hihi :3 kay tadi ada jenguk blog adik comel saya, Piechah :* well dah lama aku tak on dan dah lama jugak aku tak ikuti perkembangan dia. :O haha bangla dak? :3 thanks sayang :* ada jugak dia selit nama aku kat blog dia. acehh, bangla sat x'O hmm dalam minggu ni kerap sangat hujan. kat kampung aku ni dua hari dah ribut melanda. takot wei. eghhh >.< tu maknanya kita kena sentiasa ingat tuhan. :')

kay, macam kat atas tue. kan senang kalau kita dapat scan perangai seseorang macam duit rm50 yang kita scan tu. :o so dapatlah kita tau perangai depa macam mana. hmmm :/ entah kenapa dengan geng aku sekarang ni. lepas sorang' sorang. masing masing macam mogok ja. please weh, takmau kita bermasam muka plus berpecah belah. tak suka macam ni. :'/ mana geng kita yang dulu? yang sentiasa kongsi masalah sama'sama, yang suka gosip sama'sama, hepy sama'sama. :( rindu semua tu :'( kutuk belakang sana sini. apa semua ni? hmmm. taktau nak kata camna dah. yang okei just kami 3 orang ja. yang dua orang lagi asyik tarik muka antara satu sama lain. hampa dua, tolong lah. kembali macam asal? kami tiga orang takmau tengok hampa dua macam tu. :'/ sebak wehh. hmmm lupakan sat ! aku nak happy happy bukannya nak sedih. eghhhh -_-'

eh eh, semalam kita skype dengan keding :* well, tiap'tiap malam skype, cuma semalam ja lebih sikit, skype dengan dia sampai pagi woahh :'O dalam pukul 5 lebih kami stop, pastu sambung text pulak. last'last aku yang lenyap dulu -_- tinggai dia sorang'sorang. 

act gambar ni time dia tak sedar. :p #gulahati

kalau dia baca ni mati la aku sebab gambar ni dia taktau pun aku ambik. haha. dah la kawan tu malu bila orang ambik gambar dia. ohh tak kisah okayyy. sorry keding. :p well, bukannya sembang sangat sebab dia ada dengan mat arip -_- so duk buat muka ja. aku suka buat muka huduh dekat dia. haha :o and yeah, on twitter semalam, macam biasa lah, merapu'merapu kat sana, aku tak usha pun sapa yang follow twitter aku, sory ya hampa, nanti kami follow balik, sekarang ni agak kemalasan sikit ah nak on sana. and yang buat aku shock nya, ada someone yang aku kenal gitu'gitu ni retweet apa yang aku tulis. dan orang yang retweet tu adalah my sister in law. xD acewahh. taktau pun yang kakak dia follow aku? -.-' then aku terus follow dia balikkkk. x) well nama kakak dia sebijik macam nama aku. eh keding ni pandai lah pilih. ;) yaaaa saya sayang keding saya sangat. sapa rampas, dia berdepan dengan aku. ok? haha pala gangster jadikk. xD
te amo Kedinggg :*


Older Post | Newer Post