//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Morning :D

Hola, Assalamualaikum. :D gud moWnInxXx. haha :D hmm macam besa pembuka kata. sihat dak? jemu dak asyik tanya soklan yang sama ja? :o haa, dah breakfast belum? ok pagi ni macam besa bangun basuh baju sidai kain. and yang paling aku meluat sekali kena buang sampah -.- eghhh busuk! aku memang alah dengan natang tu. dah la nak kena pi buang belaaaaaaakang rumah nuh. selalunya lepas buang aku terus muntah. kay tu memang tabiat aku lepas buang sampah --' tapi harini aku tak muntah sebab aku tak breakfast lagi. so tadak apa yang nak dimuntahkan. :p ehhh sat! ni  nak cerita pasai muntah ka sebenaqnya? ==' dak kay dak.

hm, tapi taktau apa yang duk tersekat kat rengkung aku nii macam nak luah something ja. ==' please jangan! kayy. semalam aku sorang'sorang ja. tadak sapa teman punt. mana sedih pun. keding aku pi mana taktaulah. maybe dia tidur awai, qadho yang kelmarin dulu skype sampai 5 pagi tu --' kesian dia. hmm :( takpa aku paham aeh. :') semalam dah borinx sangat, so aku kacau la Miny dengan Dinie. ingat baru ja nak text. tapi Miny stai call teruih -,- kay gayut dengan dia agak lama jugak. yang Dinie dah lama reply text aku. kesian kawan tu menunggu. hm, semalam kawan aku sorang tue mood dia takbaik. entah apa yang buat mood dia camtu :/ Dinie, what happen to you? :( dia cakap nak storystory nanti. kesian Dinie, fon si Arip, kena curikkk. haiz sapa curik ni? -,- btw, harini rasa tadak mood nak online. tambah'tambah bila aku tengok dia ada relay baru semalam. ==' dia siap suggest kat aku lagiiii. ya Allah sakitnya hati taktau nak kata lah. semoga hang dengan budak tu lama la kali ni, kan Amirul kan? aku takmau hang main'main lagii. hang cuba la setia. -.- kalau hang bahagia, aku bahagia untuk hang. memang aku payah nak lupa hang. tapi aku dah cuba, dan aku dah hampir berjaya. maybe dalam 40% lagi --" wehweh, apa aku melalut ni!? Astaghfirullah. aku dah ada keding lah. buat apa aku nak ingat budak tu lagii. no no. aku mesti boleh lupakan dia. ya aku boleh. amiin. ;'D
I need to keep goin'.


Older Post | Newer Post