//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Hello SweetHeart !

Assalamualaikum, holla stalker(s) ^_^ kayy fuhh fuhh bersawang dah blog aku. lama gila tak update plus on sini. entah pasepa, sejak "kes tu" aku jadi dah takda semangat nak berblogging. -_- tapi sekarang ni aku dah tak kisah laa weii. :P harini nak update pasai apa eh? eh eh, pasai sayang saya laa :3 saya sayang dia sangat sangat sangat sangat sangat! takda sapa pun yang boleh rampas dia dari saya. acewah ayat woo. haha xD kayy takmau baca pi duk jauh jauh. :P

hmm, okei, maybe ada yang tau sekarang ni aku "kawan" dengan sapa dan maybe ada yang still taktauuu. hm, bukan nak bangga ka apa, tapi dalam banyak banyak couple aku dulu ni, dia yang paling perfect plus terbaik yang aku penah jumpa. :') dia jugak ada ciri'2 yang memang selama ni perempuan cari termasuk aku. so jangan cuba rampas dia dari aku! ^^ maaflah, takboleh share, dia saya punya. :P btw, hari merdeka haritu, aku dengan family, pegi aneka, aku nak jumpa Dinie, then ajak dia dengan bf Dinie, si Arep, join sekali :) kami tak lama pun dengan depa :/ sebab kak aku nak balik. then dia belanja Tutti Frutti. terima kasih sayanggg, :* okeyy2 stop, btw aku start kenal plus rapat dengan dia time bulan 3 yang lalu, dia start tegur aku. kami sekelas ja, tapi masing masing segan la kot -_- start tu aku rapat ah dengan dia, lama gak kami kawan :D dalam bulan 6 camtu, bertukar'2 nombor telefon. nampak dak? dia tak gelojoh. xD pelan pelan la woi. :P then masing'2 sembunyi perasaan masing'2 :P btw, kami dah lama suka sama suka tapi tadak sapa pun yang berani luah. LOL.

then entah macam mana, dia dah tau perasaan aku dan aku pun tau perasaan dia. semenjak bertukar nombor tue, jadi makin rapat gila ahh. dia lah kawan baik aku, bila aku ada problem, dia mesti ada untuk aku. anytime :') dulu kami ni lebih kurang Teman Tapi Mesra a.k.a TTM la. cuma kat sekolah ja tak bertegur. segan. -.- then dalam bulan 8 before raya, dia beranikan diri dengan melamar aku. acewahh. xD finally, saat yang aku tunggu'2. dengan senang hati aku terima dia. dan aku janji kali ni aku nak serious dengan dia. boleh kan awak? :') cikgu cakap, semoga saya dengan dia kekal. amiin. mekasih cikgu. ;')
Muhd Ihsan, iloveyouuu. only you :) 


Older Post | Newer Post