//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Unlucky -.-

Hello assalamualaikum ;) macam besa, taktau nak kata apa lagi. cuma mampu tanya, puasa dak hari ni? haha :D harini hari malang buat saya -,- kenapa? banyak sebab. first masa pertama dan kedua, bm. okay aku sangat suka subjek plus cikgu yang mengajar kami tuh. Cikgu Wafa a.k.a cikgu praktikal. sumpah dia the best! sebab dia sekepala dengan kami :D dan dia jugak taw semua rahsia aku. aku percayakan dia. :D dia taw pasai aku dengan special friend aku. so dalam kelas time bm kalaw ada ja mulut yang mengejek, just buad taktaw ja. haha :p and lepas bm, masa ketiga dan keempat, ADDMATH. oke repeat ADDMATH. suka dak? suka dak? SUKA! haha suka sangat oke -,- yang malangnya sebab aku galak nak try pi buad soklan kat depan, last'2 aku sendiri yang blank. buat jalan kira dalam buku pesyen lain, mai buat kat depan cikgu kata salah, nerhh jemm! duk kat white board tue lama gila, plus cikgu marah'2 sebab aku takpaham. mana malu pon kena marah depan satu kelas. mana malu pon semua duk usha aku. mana malu pon jadi modelling ka depan tu. dan yang paling penting, mana malu pon bila budak'2 laki duk tengok termasuk DIA. hanya Tuhan ja yg taw perasaan aku time tu. nak ja aku teriak tang tuu. tapi sabaq oke -,- then lepas dekat setengah jam jugak aku berdiri plus merapu duk kira dekat whiteboard tu, dan last dapat jawapan. thanks yeh kawan'2 yang tolong. aku hargai sangat :'D dan lepas balik tempat tue aku terus nangis lha. tunggu bapak lagi kann. sentap plus malu semua secukup rasa lha. and, tak sedaq ada mata tu duk usha aku nangis. malu woi ==' ingatkan takda yang nampak. balik tue dia buad caring lha sebab kesian tengok aku kena berdiri plus kena marah kat depan tu plus aku nanges. k terharu jup -.- thanks lha weyh :') 

well, time nak balik tadi, keluaq 1.30 pi surau solat apa suma, lepak kat bus stop. tetiba perut sakit gila babeng taktau nak habaq. aku dah agak mesti @#$%^& sakit macam nak mati ouhhh. dengan ayah aku mai lewat pulak. nak ja aku nanges tang tuuu. apa hang ni nadiah, cengeng betoi, sikit'2 nak nanges. hmmmm :/ oke toodles ^^
" All endings are also beginnings. we just don't know it at the time. "



Older Post | Newer Post