//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Moody -.-

Hello, assalamualaikum :) hmm hari ni memang hari orang tadak mood kea? aku pun tengah moody sakan harini. tapi tahan ja =_= sebenarnya kesabaran aku pun ada batasnya, disebabkan ni bulan yang mulia, so aku nak lha jugak menghormati bulan ni kan. aku dah try banyak banyak bersabar. semalam pon aku still berperang dengan perasaan sendiri. acewahh ayat novel lha pulak! tue lha banyak sangat baca novel. kan dah terpengaruh -,- kay aku dah try nak lupakan hang oi. awat payah sangat oi? kenapa Mak Jemah oi? -.- aku dah tanak ada apa'2 lagi dengan hang :D tapi pasepa payah sangat ni -.- hati aku mudah terusik, dan hati aku jugak payah nak lupakan orang yang dah usik hati aku -.- bestnya jadi kawan'2 aku, senang suka dan senang lupa. :'D kalau aku camtu, aku dah cukup bahagia sebab dapat lupakan orang yang telah melupakan aku. -.- ya ya, macam tue kan senang? hang lupa aku dan aku akan lupakan hang. tapi sayang mulut aku ja yang boleh cakap macam tue, tapi hati aku tak -_- kenapa la payah sangat? tapi aku akan cuba oke? maybe kita boleh jadi kawan, ya memang kita kawan pon, i mean kawan biasa dan bukan kawan rapat macam dulu. ya kawan sekelas kan? dan takkan ada lagi dah perkataan "special friend" untuk hang dalam hidup aku. TAKKAN!! >.< cukop lha sekali aku rapat dengan hang. no more after this. btw, duk dalam kelas tu buat aku tekanan jiwa tau dak? aku meluat dengaq semua orang ejek nama hang dengan aku. macam vangang ja tau dak?! bukan perasaan suka, tapi perasaan menyampah lagi ada lah. *tangan dibahu mata keatas* aku buat'2 diri aku rasa menyampah sebab aku nak lupakan hang. -__________- cukop lha selama kita jadi kawan rapat ni aku dah banyak sangat tabur ayaq mata aku demi hang. takdak guna semua tue. ego hang tue yang menyebabkan aku buat keputusan utk lupakan ja semua yang pernah terjadi. yela, bukan senang tambah2 kita sekelas kan? tapi aku akan cuba. nadiah oh nadiah, kan cita2 hang nak jadi kaunselor. jangan pandai kaunseling orang ja, diri sendiri pon kena kaunseling jugak. haha :D kbye -.-
" I'd rather have a life of 'oh well' than a life of 'what its' " 


Older Post | Newer Post