//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

I wanna say I LOVE YOU.

Hello, Assalamualaikum. Emm, ada orang jawab dak? jawab cepat! berdosa kalau tak jawab. haha ^^ camna sekolah harini? best dak? best dak? yela, harini kan hari last sekolah. opss! bukan last untuk tahun ni, tapi last sebelum sambut raya ;3 semangat ni semangat >.< dapat duit raya tadi, depa semua dapat duit baru, mai kat aku dapat duit stai lama. -_- takpa, macam mana pon takpa :) then yang tak aci nya, kak yong dapat rm4 -..- camna boleh terselit seringgit ni? -.- okay then twin aku cabar suruh pegi jumpa ian's sebelum balik. suruh pi wish. err tobat ketaq sebab sebelum ni takpenah bersembang pun dengan dia =_= then my twin cakap, kalau aku berjaya tegur ian's, dia nak kasi aku duit raya. wow duittt $.$ lol. time kat bus stop nak pegi kat dia, tapi tak berani. then tengok ja lha dia keluaq dari sekolah. hmm tak sempat nak pegi dating dengan dia :'/ lepas tuu semua pakat suruh aku pegi kat dia, ewahh senang lha cakap, aku ni yang getaq terokk T.T then pegi lha jumpa dia dekat public fon luar sekolah tue. omjayyyyyy +.+ first time gua face to face plus bercakap dengan dia. jadi getaq tak tentu hala. err. kalau tak sebelum ni dekat dalam kelas just boleh usha ja -_- yang geng'2 kat bus stop duk woo woo macam orang gila --' btw, harini bawak balik kenangan manis sebelum raya. :') happy gilakkkk :) *but now i know that I’ll fall right into your arms… so don’t ever let me go. Baby, I Love You* (:
"Ian's, I wanna say I love you, but, babe I’m terrified." :'3



Older Post | Newer Post