//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

:)

Hello hai assalamualaikum ebelibadi :D camna puasa harini? ada yang mengeluh daak? ada yang keletihan dak? yaya tak payah duk cakap lha kan, semua orang letih jugak -,-untung la bagi sapa yang lampu merah tue. huhu. mana jelly pon oi -..-t duk bau dah mak aku masak kat dapoq tuh, sedapnya oii. bukannya apa, dahaga ayaq ja nii. kan kan? betoi dak? betoi dak? cakap betoi cepat kalaw dak aku tarik rambut hang. haha. ganaih sangat tu. okayyy dan alhamdulillah, aku dah berbaik semula dengan special friend aku. alhamdulillah. hang taw dak benda ni yang aku duk harapkan? >.< yela, mulut kata lain, hati kata lain kan -,- mulut cakap benci, tapi dalam hati still sayang. sayang hang sangat taw dak? kalau taktau mai nak tumbuk :D and mekasih to my Winwin and Miny. depa dah tolong hubungan aku dengan dia. taktau camna nak balas jasa hampa. hanya mampu berdoa ja agar suatu hari nanti Allah akan balas segala jasa hampa kat aku ngan dia. :D
IH : janji dengan aku yang hang takkan tinggalkan aku kay? hang salah satu kawan special yang paling aku sayang selain dari bff aku yang lain. acewah. untung dak hang? tapi aku sayang hang cara lagu lain, aku sayang kawan'2 aku lagu lain pulak. hehee :P please jangan duk buat perangai dah lepas ni. jangan ego sangat. ingat, aku selalu sayang hang, kawan :) jangan risau, aku tak balik pun dekat ex aku a.k.a AAA tue. tipuan semata'mata nak bagi hang jeles :p kbai.



Older Post | Newer Post