//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Be Happy :'D

Hello and assalamualaikum earthling(s) ^^ good morning. hey dah bangun belum ? apa? belum? bangun cepat ! matahari terpacak dah nih. haha :D di pagi yang suram lagi sunyi ..... acewah ayat :p oke oke, macam ni lah rutin aku bila cuti. lepas sahur, baring kejap sambil pikir masa depan. lol. i mean baring sementara tunggu azan subuh. pastu usai solat subuh, aku pi tolong kemas rumah online. bertuah cek oi nak kemas rumah pagi pagi buta -_- then bila online tue, aku terpikir camni " rasa macam dah lama aku tak buka wall dia, rindunya nak usha wall dia -_- dulu kerap sangat bukak wall dia. setiap kali online, wajib ohh bukak wall dia. even takda apa yg menarik, tapi tue dah cukup buat aku melepaskan rindu kat dia -_- " tapi lepas pada kes haritu, aku dah taknak bukak wall dia, even nak tengok nama dia kat fb tue pun aku dah tak kuasa =_= tapiii harini aku bukak wall dia, untung lah, dia tetap macam dulu. cuma ada "orang lain" pulak yang post kat wall dia. budak tue pengganti aku kot :') dulu aku ja yang suka menyemak kat wall dia -,- tetiba jadi sayu. rindunya kat dia :'D dia tak rindu aku ka? :| then aku jenis suka main poke'2 dengan orang, dulu kerap duk poke'2 dengan dia. then dah lama tak poking'2. bila online pagi tadi, ada poke from dia. hmm jadi sedih sat tapi aku terus pangkah. means aku dah taknak poke dia lagi dah. -_- heyy aku kuad okay? haha :'D eh'ehh pagi'2 dah buat ayat jiwangkan. sudah la nanad oi :D


btw kelmarin pergi Aneka. waaa semangat nak raya dehh. tapi baju raya haram takbeli lagii. beli barang keperluan raya jaa. hoii ni lagi satu buat aku teringat dia. dia janji nak pakai baju raya sama kaler dengan aku tahun ni, tapii.... hmm dah lupakan (!) then lepak jup dekat baby's needs tu, terasa macam ada orang tengok aku jaa. lama pulak tue. besa lha aku kan mata ayam so nampak lha. wekk. haha. dak lah, budak tue berdepan dengan aku tapi jauh sikit. bila aku tengok dia, dia kaleh blah laen. haishh. tapi bila usha'2 balik, aik! macam kenai jaa ;D haha. tengok'2 terima satu mesej, dia text aku. ehh kiranya betui lha apa yg aku nampak tue :D dia suruh aku tengok depan, bila aku tengok ja dia senyum. mai God! comel + handsome gilos :'O first time aku tersempak dia depan'2. sebelum ni kenai kat fb tak cam sangat muka. haha untung lha ;) dia cakap nanti dia nak ajak aku dating kat aneka. wuekk. hihi kbai :p
" You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one. "


Older Post | Newer Post