//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Welcome Ramadan 1433H.


Assalamualaikum, hai earthlings. hewhew. kayy today ken kennn, seluruh umat Islam menunaikan ibadah puasa. yeh. pejam celik pejam celik dah tengah bulan 7 weh. dah puasa dan tak lama lagi nak raya. aum aum :3 tak sangka cepat masa berlalu :') terasa macam baru kelmarin dulu ja aku jejak kaki dalam kelas 4 Beta. tak sangka k tak sangka. tahun depan aku dah SPM. apa? SPM?! wow! cepatnyaaa! -____-" aku tak bersedia lagi nih. asyik main main ja kat dalam kelas. huh. opss! lha terlajak pulak dah :3 k continue balik. yes harini 21 Julai 2012 bersamaan 1 Ramadan 1433H. alhamdulillah sepanjang harini aku dapat tahan dari lapar and dahaga. aku tak merungut macam tahun tahun sebelum ni dah. harhar. perut aku tak buat perangai harini. esok taktau la ==' harap harap tahun ni aku dapat puasa penuh macam tahun lepas. hey sapa cakap pempuan takboleh puasa penuh? boleh kay kalau Allah izinkan :'D act malas nak ponteng puasa, tapi dah *some text missing* nak buat camna kannn. huehue. tapi sayang, semalam aku tak pegi tarawih. sebabnya taktau nak pi ngan sapa. jie kena jaga mak dia sakit. aku? nak pi naik motor? wow! mak aku busy apa ntah semalam. harap harap malam ni boleh pi. buat pahala lebih. huhu. and for you budak mata tiga, puasa penuh kay tahun ni? jangan jadi macam tahun lepas. jahat sangat tuu. haha :P astaghfirullah! puasa ni! dan lagi mengata orang. haha :D yela, kalau mention nama kang heboh satu dunia pulakkan. dah tue aku mention budak mata tiga ja lah. hihi :3 te amo 
"May this Ramadan bring you the utmost in peace and prosperity."


Older Post | Newer Post