//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

The Tournament.

Assalamualaikum, hello world :D rindu nak updet blog musyuk ni. hikhok :3 see gambar ataih tue? yang pakai baju kuning tu omey lha kan :D sila abaikan budak yang pakai baju PBSM tue. huduh gila :3 act, kelmarin, 4/7/2012 bersamaan hari Rabu, sekolah kami telah mengadakan sambutan Hari Kejohanan Rumah Sukan kali ke taktau. acewahh ayat bm habeh woi. kay kay, budak sebelah aku tue masuk acara, ala first time, tue dia jadi jakun sat. HAHA. aku pulak PC. tapi haram tak jalankan tugas sebagai PC ==' act, kemalasan ya amat sangat. tapi dah depa buh nama aku, ya nak buat gena lagi ==' tambah '2 Jie pun takdak, Drah ambik bahagian. aku sorang? ohh no way! 

Then. yang paling aku puas hati gila '2, yeahhhhh ! buat kesekian kalinya setelah hampir dua tahun jugak gelaran "Johan" untuk rumah Satria tu telah dirabut oleh rumah Saga, lepas Saga, rumah Wira. then tahun ni Satria dapat rampas balik gelaran Johan tu. yeahhhh! tahniah untuk rumah Satria :D yang paling bestnya, olahragawan dengan olahragawati pun dapat dekat geng rumah Satria. yeahhh! Satria boleh. sayang gila kat rumah tue. hewhew. bangga baq hang :D btw, rumah Satria tu rumah warna hijau. yeah hijau boleh :3 even aku tak minat warna hijau ==' hoho. tapi kelmarin sambut dalam kehujanan. kesian kat geng perbarisan. haharr. duk jangka tahun nie dapat kat rumah Waja a.k.a Kuning sebab depa banyak kutep mata. tapiiii, untuk tahun ni cikgu kira pingat. rumah mana paling banyak pingat emas, rumah dia lah yang akan menang :D rumah Satria dapat pungut pingat emas sebanyak 19 pingat emas, perak dengan gangsa taktiau la berapa. Wira pulak 12 emas. rumah laen taktiauuuu :D

Kelmarin jugak, dimana ada aku dengan twin aku, disitu jugak ada belanga. why muka hang ja? muka orang laen takdak ka huh? dah la pandangan mata hang tu tajam. TAJAM tau dak?! asai nampak muka dia ja mesti aku ajak twin aku pi duk tang laen. pastu duk sat pi mai pi mai muka hang jugak yang menyemak. haiyo! dah la muka mintak pelempang. btw, kelmarin dalam khemah, aku main ceqok'2 ayaq hujan dengan Sharul n Aidil Iqmal a.k.a budak "2 suku" and da geng. besa lha, duk sebelah khemah budak laki, jadi gedik la sat. HAHA. mengaku kay? depa dua ceqok aku sampai basah, aku ceqok depa balik. dah lha pendek ! last pakat angkut geng, mai ceqok aku. mana marah pun. sial lha puihhh. besa lha, dah gila, memang jadi gila. sapa gila? aku la. haha :p

And last, kelmarin for the last, dapat bergambar dengan Nadhirah. cikgu addmath saya :') sedih bila kehilangan kawan baik sendiri. sapa tak sedih tue maknanya dia takdak perasaan. tengah'2 padang tu jugak aku teriak. takdak nak kira malu'2 dah aeh. nanti Drah jangan lupa kami kat sini ya? kami semua akan rindukan Syahiratul Nadhirah Che Omar. mana mungkin nak dapat pengganti yang sama dengan mu :'( aeh, dah menitik balik ayaq mata ni. nanti selalu'2 la contact nad, nah? I'llloveyouforathousandyearandmore :') kbai.
Truly great friends are hard to find, difficult to leave, and impossible to forget. :')


Older Post | Newer Post