//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Stress!

Assalamualaikum :') yaa ambik masa sat, baca sini. taknak baca pi duk jauh'2 :'/ kayyy aku menyesai. menyesai pasepa? aku menyesai sebab online facebook malam ni. menyesai sangat'2. aku tak sangka benda macam ni berlalu depan mata aku. lepas aku baca ja benda tu, ya Allah, nak teriak pun ada. sabaq nanad sabaq. chillex. aku taktau sampai bila aku nak buleh chill plus tahan hati aku ni. dah cukup cekal dengan semua ni ka? benda tu memang betoi'2 buad hati aku terguris untuk kesekian kalinya. repeat, KESEKIAN KALINYA. sedih sangat :'( aku taktau nak luah macam mana. dia tak paham aku dan takkan penah paham aku :'( dua orang yang aku sayang, ya dua orang, buad aku sakit hati. yea, maybe depa taktau yang aku sakit hati sebab depa. 

AAA, aku lemah gila bila tengok hang online, aku rasa macam nak hempuk lappy ni taw dak? nak ja. aku hanya mampu tengok dan terus tengok ja nama hang kat chatlist aku. aku rindu kat hang :'( rindu sangat'2. even ada orang lain yang selalu happykan aku, tapi aku still harapkan hang. kenapa hang payah sangat nak keluar dari hidup aku? please lah :'( get out from my life, my mind. :'/

and you, ya you. hang selalu ada bila aku perlukan. aku dah start sayang hang lebih dari kawan. ya lebih -_- tapi aku tak mampu nak ucap tu semua kat hang. takkan aku? hang selalu ja bagi harapan kat aku -_- tapi ada ja benda yang berlaku depan mata aku, yang boleh menyakitkan mata dan hati aku ni. ya aku jelez. so? tak perlulah hang taw semua tu. aku tak berharap apa'2 pun dari hang. aku cuma harapkan keadaan kita yang macam sekarang ni. hang paham kan? emm, maybe hang takkan penah paham apa yang aku nak cakap. setiap kali apa yang hang ungkapkan kat aku, aku taktau sama ada hang betoi2 maksudkannya atau hanya bergurau.. and last aku pikiaq hang just nak ambik hati aku, nak bergurau dengan aku -___-" kita selalu ja mcg macam orang lebih dari kawan, erhhh! please la, kalau ditakdirkan hang memang bukan untuk aku, tolong layan aku macam kawan BIASA ja. KAWAN BIASA. jangan layan aku macam aku ni asdfghjk hang =_= erhh! go outtttt !
Crying doesn't indicate that you're weak. since birth, it has always been a sign that you're alive.


Older Post | Newer Post