//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Pain.

Assalamualaikum, hewhew. apa khabar orang kampung? :) long time no see aa. acewah long lha sangat. hahar. kay, btw hari ni aku tak pegi sekolah. what happened? saja. act, aku batuk plus pening kepala gila'2 dari semalam lagi. semalam aku tido awai kay, lepas sembahyang isyak, dalam pukul 8.50 centu lah, teruih kebummm ataih katil, tido sampai tak sedar apa dah. jaga'2 pagi tadi ada 6 message received, 2 missed call. kacau ja ._. satu nama pun tak menarik perhatian. aceyy, dua mcg from Eqah, kay aku taktau dia sedih kenapa? one from kak yong, boboy suruh aku pakai lens esok. aiceyh. one from Hanie, one from Iky, ya, aku tak faham apa yang dia cuba cakapkan? and one from Fared si bf twin aku. mana orang yang aku tunggu'2? dia tak mcg aku pun semalam. ==" K. 

Haha, btw, aku nak cerita pasai laen lha, aigoo. kay tadi aku BW plus follow blog orang. banyak gila yang post pasal cinta, hepy with their boyfie. mana jelly ponggg ==' dah lamaaaaa aku tak rasa benda tue. huehue. almaklumlah, forever alone kay -.- sunyi lha weh :( sweet couple yang paling aku jeles, kawan aku, Afiqah. yaaaa jelly sangat :3 syioknya kalau jadi macam dia. sangat sweet like lollipop candy wow! kadang'2 aku selalu berangan, if aku dengan future boyfie aku macam depa. auww :3 aku tau, dalam bahagia'2 depa, ada jugak cabaran. ya sebab kadang'2 dia selalu cerita pasai hubungan dia dengan boyfie dia. tapi disebabkan kekuatan cinta dan kesetiaan tue, buleh runtuhkan apa jua halangan yang depa hadapi. acewahh. ayat >.< pandai pulak aku bab'2 ni kan? hoihoi. aku doakan semoga hampa bahagia sampai ke jinjang pelamin kay? amiin :'D hewhew, indahnya kalau aku jugak macam tue XD galaknyaaaaaa hang nanad. HAHAHA. sekali sekala ja pun. btw, lepas ni kalau nak cari boyfie, kena yang betul'2 ikhlas dan betul'2 kena dengan hati. bukan macam yang sebelum ni, main belasah ja, tak selidik dulu. peringatan untuk hang nanad :'D

Btw, rasa menyesai pulak sebab takpi sekolah. harini ada addmath kay addmath. rugi baq hang. haeh -.- ketinggalan subjek tu rasa macam hampir membunuh diri pulakk. btw, aku tak semangat juga sebab cikgu yang selama ni mengajar aku dah pindah. selalunya dia ja lah yang aku rasa selesa bila belajaq addmath. hurm :'( haehh mula dah! kbai -,-
Save your heart for someone who cares :)


Older Post | Newer Post