//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Mood. oo'

Assalamualaikum, hey stalker(s). ehem ehem, kay testing testing. tengah buat apa ja? hihi. btw mood aku ada macam macam jenis harini. ehh ada jugak ka jenis tue? pelik pelik lha hang ni nanad ==' btw, pagi tadi kat sekolah mood aku baik kay baik. sebab crush janji nak bagi something kat aku. acewah! :P then aku tunggu, time nak balik, otw turun tangga, mood aku dah start berubah. dalam hati aku time tue "aku cukop pantang bila ada orang mungkir janji. nak ja aku jijak jijak kepala dia ni kann" ==' then time turun tangga tue, aku turun lambat lambat sebab dia kat belakang, tapi bila aku lambat, dia lagi lambat. sakit hati kay. then aku tarik tangan kawan aku, konon kononnya merajuk lha ni. kami blah camtu ja. biaq dia sensorang ==' dalam hati nak ja aku maki maki. kalau tak berjanji takpa gak, ni sebab berjanji, tu nak marah sangat tu. bila dah sampai dekat bus stop, dia tunggu situ jugak. lama jugak aku tenung mata dia, tenung tanda protes :P haha then dia usha, muka penuh rasa bersalah neh. kesian pulak aku. and last, dengan dorongan kawan kawan kami yang lain, dia bagi jugak ;) depa pakat tepuk tangan plus sorak kat bus stop tue. dah la orang ramai -_- hampa ni, bajet mamat tue tengah sarung cincin pulak kat tangan aku kan ==' bukan aku yang syiok lebih, tapi syada pulok yang terlebih happy. haha :'D anyway, thanks crush, iloveyou ;* btw, ramai kawan kawan aku yang jeles. depa jeles sebab depa yg tengah couple pun boyfie tak penah kasi itu ini. n they said even kami tak couple tapi kami sweet like candy. oyeh? haha. dia memang sweet plus caring gila, tak dapat dinafikan lagi la :P opss! cukup cukup la puji tu!

And how about this night? start malam ni laa aku moody. niat baik kay, aku IM ex aku. ex yang mana? time aku form 3 tu. kalau taktau sudah! :P btw, 3/7 haritu birthday dia. tak sempat nak wish, so aku wish ja lha malam ni. tak sangka gila dia layan aku macam taknak layan ja. hey bro! aku tegur baik baik kan? yang hang perasan aku nak balik dekat hang tu kenapa?! -_- tegur tu tak semestinya nak balik dekat hang kay. aku tegur sekadar kawan jyeah. takpaa aku dah ada dia, cukup dia sorang ja yang aku sayang tak perlu banyak banyak dan aku pun dah tak perlukan hang. herh. sakit hati bila pkiq balek =.= taknak dah tegur hang lepas ni. nanti apa pulak hang pi buat cerita kat kawan kawan hang pasai aku. disebabkan mood aku yang teruk tu jugak la aku just layan tak layan ja crush aku. kesian dia :3 fyi, wall dia sekarang ni penuh dengan gambar plus ayat jiwang. heh sebelum ni hang tak macam tu pun. err naik meremang pulak bulu roma aku. haha :P btw babe, aku suka ayat baru dekat DP hang tu. "sometimes I wish you can understand my feelings" ;3 opss!! terlebih sudah. kbai :) 
"May the dreams of your past be the reality of your future."





Older Post | Newer Post