//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Lens ;3

Assalamualaikum kum kum :3 oteyh, harini dont worry mood aku baik ja. tak macam dua tiga empat hari lepas. mood kacaw. entah kenapa ==' kay, harini aku jadi artis kejapp. semua pakat usha aku. hampa ni tak penah tengok orang ka? perak ulu sungguh ==" ya ya yaa, btw harini aku pi sekolah pakai lens. bukan sesaja gedik nak pakai, tapi untuk mata kesayangan aku ni kenn. aku dah naik cemuih pakai speck. sebab apa? sebab kalau aku pakai speck, aku kena pakai dalam kelas ja, kat luaq tobat aku tak sentuh dah speck tu ==" buad tak kenai ja. hoho ^.^ btw, aku start mengalami kerabunan keayaman ni time form 2. dan aku TERpaksa buad speck kerana dipaksa =.= aku tak shuka pakai speck, tapi nak buad cena lagi kan, dah rabun aku ni makin lama makin menjadi'2. herhh. bila tak pakai speck, aku tak tahwan orang. orang nampak tapi muka depa tak nampak, macam takdak muka ja rasa. haha ==' 

btw, dah lama kak aku syiorkann lens ni. tapi aku tolak sebab tak berminat and takot nak pakai ==' tapi sekarang ni rabun tu makin teruk sampai mencecah 300. humphh. pastu dah nak bawak moto pun payah, i decided untuk pakai lens ja. lantak laa ann orang nak usha gena pun. malu memang malu ar sampai aku naik malas nak pandang muka orang. herhh. then harini aku start pakai benda alah tue, dari pagi sampai lah habis sekolah, depa pakat suruh aku jegil. bodohlah ==' kononnya bijik mata besaq. hoi. jangan usya nanti hampa tergoda. harhar :3 btw, aku dapat gelaran baru lagi ==' Aiman kay Aiman, wajiaq betoi dia panggil aku "mata kucing" hang ni mata kucin dengan mata manusia punt tak tahwan ka? haeh -.- ya ya senang jugak lha pakai lens. mata aku cerah macam dulu'2 balik :D tapi rasa kekok sebab selalunya dalam kelas pakai speck. ni tiba'2 tengok dengan mata sendiri ja. HAHA 

And yeah, harini kelas macam biasa, tapi rasa kekurangan somethin. somethin yang paling berharga dalam hidup kami semua. Nadhirah dah takda, rindu dia. bila tengok tempat dia ja mesti rasa macam "alaa Drah just takmai sekolah la." tak rasa macam dia tinggalkan kami semua. sedihh. besok ada addmath. mesti rindu sangat kat dia. :'( Drah kat sana jaga diri kay? jangan lupa kawan disini. imissyou sayang :') kbai -.-
Beauty comes from within.


Older Post | Newer Post