//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

I'll Be.

Assalamualaikum, eheeem eheeem :3 sekarang nie aku gila apdet blog.taktiauuuuu pasepa ._. semenjak jarang berfacebooking ni aku jadi hantu blog pulakkk. btw semalam mood baik aku lari lintang pukang. dia takmau duk dekat'2. aku cukup taksuka kalau mood buat hal. habeh semua orang aku tengking. ingat syiok ka? tersiksa weh :'( semalam aku teriak sorang'2. taktau apa punca. sakit hati kat sapa pun aku tak pasti. Miny tanya, apa dah jadi dengan aku -_- aku pun taktau lah. hari ni mai sekolah pun gagah bagi mood elok balik. tapi dia takmau nak elok jugak T.T tambah'2 bila twin aku takmai sekolah. :'/ 

hmmmm, malam Jumaat haritu aku bergaduh dengan beruk. alaaa beruk yang dekat jalan Sintok tu la. kay tak baik lagi. hang ego aku pun ego jugak. sama'2 keraih pala. bukan salah aku. aku rasa aku hanya bergurau kan dengan hang?! yang hang nak tacing taktentu hala tu pasepa? Y.Y ya aku tau hang kuat tacing. tapi aku dah mintak maaf kan? banyak mesej yang aku sent kat hang. satu hapak hang tak balas. yala, aku nie bukannya kawan special hang pun. aku just kawan biasa hang kan? dah tu buat apa aku nak pujuk lebih'2. huh. hang tarik muka dengan aku kat dalam kelas tadi. hang ingat aku senang duk ka huh? lagi la bertambah laqi mood aku ni! sakit hati aku! bia lha kat hang. nanti kalau mood hang okei balik, hang akan cari aku balik kan? insyaAllah. aku tunggu. :') bila hang tak mesej aku macam selalu, rasa macam terkurang sorang kawan baik aku. :(


eheem, btw semalam aku mimpi, yaaaa. first time aku mimpi ngeri camni. ngeri tak bermakna mimpi hantu, kan? kayyy, aku mimipi, kawan aku sorang ni khianati aku. dia ada something dengan Ian's. ya Allah, aku takmau mimpi macam tu jadi kenyataan :'( bila aku bangun'2 tengah malam tu, mata aku berair. ya Allah serious takut sangat dengan mimpi tu. then bila terjaga tu aku terpikir, "betoi ka aku mcg dengan dia tadi? ka aku mimpi?" then kat sekolah tadi aku cerita mimpi aku dekat dia. kawan tu terkejut beruk ==" yaaa, aku percaya hang kawan :') hang taw kan aku suka gila kat Ian's. jangan rampas crush aku tu dari hidup aku Y.Y kbai.
Be who you want to be, not what others want to see.


Older Post | Newer Post