//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Hi Crush :3

Assalamualaikum :D kay kay kay. btw, tangan aku tengah sakit tapi sempat lagi online plus berblogging. nak type pun kena hati-2 sebab tangan kiri aku tergeliat ;( kayy btw ada berita buruk. untuk kesekian kalinya aku eksiden. EKSIDEN K EKSIDEN. habeh hampir seluruh badan aku sakit. even luka luaran sikit tapi luka dalaman tue banyak. kata doktor tue lha. macam mana kejadiannya tu tak payah cerita lah. aku dah cemuih nak explain. lepaih sekoq, sekoq tanya. herhh. syiok ow rasanya bila melambung ==' rasa macam duk terbang kat udara ja. hakikatnya bila buah cempedak buruk jatuh, kedebukkkk!!!! naseb baek aku ni kuat taw. haha :D teruih bangun then tunduk. btw aku berlanggaq dengan motor. taktau lani sapa salah. aku tak nampak pun yang dia tu bagi signer? aku taw la sebab mata aku nampak terang benderang. lain lha kan kalau aku tak pakai lens. tapi budak tue siap mengaku yang dia bagi signer. hmm, malas nak panjangkan cerita, so aku biarkan ja dia betul. takpa, kalau aku tak perasan, Allah taw :'D lani taktau sapa salah. lantak la benda dah lepaih ==" balik rumah, teruih aku kelupoq, maw tak nya luka berdarah sana sini. p hospital dengan keadaan yg tak terurus tue. first tue aku memang takmau pi sebab takut kena cucuk. sampai kena paksa'2. last2 mengalah sebab mak aku bagi ayat manis "takpa kitaa boleh aeh habaq kat dia kalau kita takmau kena cucuk" sampai'2 sana, nahh dia cuci luka, sakit baq hang. lepaih pada tu dia wak keluaq jarum. erhhh!!!! aku memang takut dengan jarum. sumpah sebelum kena cucuk lagi aku teruih teriyak time tu. hahaha malu kay malu ==" btw, kite dapat mc. besh kay. duk rumah lama'2 sikit :p

Time balik rumah tue tengok'2 perhh banyak gila mcg plus miscall. maaflah ye. kite tak sempat nak angkat. tangan terketaq'2 gena nak eply plus angkat tepon. mekasih kawan'2 sebab ambik berat. sayang hampa gila'2 weh :'D and thanks Dido a.k.a Kak Yong sebab tolong kabokan kat crush aku. hewhew. for you my crush, thanks sebab caring gila :') agak'2 you cemas tak ea? hahar. sebab kak yong cakap you tanya macam'2 kat dia :p sayang jugak you kat I ye. huahua. gedik sat. dia cakap nak datang melawat aku esok. Kak yong cakap, kalau tak lepaih sembahyang Jumaat tadi crush itew nak mai. tapi tak jadi sebab dia nak balik kampung. then petang tue crush mcg, :p macam'2 yang dia pesan. makan ubat ikot time la itu ini la. thanks weh. haha :p dia cakap tak sangka sebab tengok kat sekolah kelmarin last jumpa kat bus stop okay ja, tetiba dengaq ceta aku eksiden. hmm, nak buad camna, benda dah nak jadi kannnnn. mekasih untuk hari ni Mr. Caring. Saranghaeyo banyak'2!! haha kbai :*
I'm still waiting for my sun to shine :)


Older Post | Newer Post