//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Apologize.

Assalamualaikum, hai stalker(s). rindu dak? dah lama aku tak apdet blog musyuk ni. hewhew. lama k lama :P busy sekarang ni. ceh busy lha sangat. bukannya apa, sebab tangan aku ni still ngokngek lagi. payah la nak apdet blog ni. huehue. btw, harini aku tak pegi sekolah. kelmarin sehari ja aku pegi. ada dua sebab kenapa aku tak pegi -_- kay first tangan aku ni tetiba ja sakit balik, rasa sakit tue macam ada orang yang datang then siat'2 tempat luka aku ni *sambil buat muka terok* macam nak nges ja, so terpaksa lah pegi klinik pagi tadi. then satu sebab lagi, aku bergaduh dengan my crush. hurm, you know aku rasa bersalah sangat sebab buat dia macam tu semalam. aku dah tersalah faham, tapi aku taknak mintak maaf, aku tau dia cuma nak jaga aku. dia care pasal aku bak kata sis Nadhirah. dia tau aku sakit, dia nak aku tido awal. tapi kenapa mesti semalam?! aku nak sembang dengan dia lagi tapi dia suruh aku tido. aku pulak jenis yang keras kepala *hentak kepala kat dinding* bila dia dah cuba pujuk, aku pulak buat derk. so untuk menghilangkan rasa serba salah tue, aku buat keputusan taknak pegi sekolah ja, takut nak tengok muka dia, dan dengan keadaan tangan aku yang tak mengizinkan ni, tido kat rumah lagi best. haha. then sekarang taktau nak buat macam mana, patut ka aku mintak maaf kat dia? hmm dah salah aku memang la aku yang kena mintak maaf =.= hang tau kan yang aku sayangkan hang, wajarlah kalau aku jealous bila hang tengah texting dengan dia then hang suruh aku pegi tido. macam aku ni pengganggu pulak ;( and mana lah aku tau yang hang dah lama stop text dengan dia. first tu memang aku tak pecaya cakap hang. mana lah tau kan? aku susah nak pecayakan laki sekarang ni. then dalam masa yang sama aku pun tengah text dengan orang yang sama dengan hang. tak sempat aku nak tanya, dia dah bagitau kat aku yang hang dengan dia dah lama stop texting. tu yang buat aku rasa bersalah sangat'2. i'm so sorry ;( aku just nak hang tau yang aku ikhlas sayangkan hang. aku takot. aku takot benda yang sama. aku takot hang mainkan aku even kita just kawan, but for me, you are my special friend dan sebaliknya aku jugak begitu dimata hang :') jangan tinggalkan aku and jangan cari yang lain kay? kbai :')
Some people care too much, I think it's called love.


Older Post | Newer Post