//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Wedding Dress :3

Assalamualaikum kum kum kum.......

Oteyhhh, ebelibadi, what are you doin'? nyehnyehh ==' tengok tajuk entry kali ni. gedik dak? gedik dak? harhar. aku nak kawen dah :3 haha, okei dak lah ;) btw, tu act tajuk lagu, dahh lamaaaaaaaaa aku tak layan lagu tu. dulu'dulu ni keraplah :3 aum aum. harhar. tadi cikgu sivik kami, cikgu baru. dia ada cakap pasai masa depan nanti. mesti semua ada masa depan yang cerah dan cita'cita yang tinggi kan? mesti nak jadi orang yang berwawasan :3 then time tu aku tak boleh duk diam k -..- cikgu duk bercerita, boring nak mati woi -,- then wak keluaq pembaris panjang, takdak kerja sangat, aku kacau syada , dia ralikk duk buad hw, then kacau pulak dayah, dia ralik duk baca novel. aehh boring nak mati. then tetiba cikgu kata lepaih spm nak kawen awai apa entah. harhar aku cakap aku nakkk :3 tapi slow ja lah cakap. nak mati ka cakap kuat'kuat ==' dengan slumber badaknya syada gelak kat aku. heiii serius ni. harhar ==' then tak perasan yang kak yong dengan alyn duk usya aku. haha siall ==' aku rasa time tu yang duk tak torah tu aku sorang ja ==' taktau kata ada mata duk tengok :P depa cakap aku macam orang hilang anak ja, duk tak betoi. kayyy aku sedar. jangan dibuat bini okay? :P harini ada latihan rumah sukan doh, tak pegi punsssss. itew budak rajin okay? =..= 

anddd, hmmmm :/ geng kami dah semakin berkurang sekarang ni :( dinie dah takda dekat sekolah ni. btw aku rindu dia sangat sangat sangat sangat sangat :'( hanya tuhan ja yang taw perasaan aku lani macam mana. even aku still slalu contact dengan dia, tapi contact melalui telefon tu tak sama dengan eyes to eyes :( kalau ternampak arep ja mesti teringat dinie. :'/ aku rindu dia panggil aku "nanaaaaaad" haharr dia orang first yang panggil aku macamtu. then terlekat sampai ke kawan'kawan aku yang lain. and yeah, sepatutnya aku tak pi sekolah harini sebab nak pegi KL. :3 tapiiiiiiiiii tetiba kak aku cakap dia nak pegi sekejap ja. then tak jadi ikot. mak aku cakap takpa bulan 12 nih kita pegi shopping sana okay? then aku pun ouh okay ==' and last ! harini birthday my gurl. aku sayanggggggg dia sangat'sangat ! si lembut, si sopan, si baik, si comel, si cantik, si cantik ! itulah Afiqah Nurfarhana. nanak tunjuk gambar tapi aku takda gambar dia, yang ada kami 3 orang ja. humphh. :( btw, happy birthday Fyqa! semoga panjang umo dan gud luck untuk spm tahun depan okay! ;) aku sayang hang gila'gila! ingat tu! :)) and semoga hang kekal dengan dia sampai ke akhir hayat hampa.. nanti kalau dah siap, calling aku. nak makan nasik minyak :'3 harhar. okay byebye :* 
You didn't care when I left, so why would I come back? -,-


Older Post | Newer Post