//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Tomorrow Is ..... ?

Assalamualaikum :) hello world. see? itu bukan itew okei. itu kawan itew. sila percaya yang itew tipu. -..- okei, you see muka tu muka apa? mesti lah sedih kan? takkan lah senyum lebaq sampai ke telinga pulak =..= okei, tu muka orang yang pemalas nak pi sekolah. esok. tolong jangan bagitau aku yang esok dah hari AHAD. tolong :/ aku takmau pi sekolah lagii. mud holiday still duk ada. takmau takmau! dah la dengan homework tak siap lagii. mana menyesai pun tak buad awai'awai dulu nie =.= baru buad sejarah dengan agama. tu pon tak siap lagi ada lagi sikit. yang laen tak buad apa dah. addmath duk mati lagutu ketaih tak sentuh langsung aeh. satgi kena samak balek kalau sentuh =..= tolonglaahh nak cuti lagi sebulan ka seminggu pun cukoplahh. tolongggg dan aku belum bersedia nak tengok muka dia. malu -'_'- eheeeeem eheeeeem. itew taknok tegur awok. itew segannn. okei okei. blah blah. tengok muka aku sebikk jaa. kapuq kasut mana buh lagii. rajin dak? rajin kan? anak dara sapa taktaulah. mak aku takmau mengaku satgi -'- okeeeeei, baju sekolah pun tak iron lagi. arhh frust wei. payah awai'awai takmau nak buad. hmmmmm :/ okei okei menyesai pun tak guna dah en? lolol. :trollface:



dan okei, apa motif gambaq nie? takdak motif pun act. tapi sajaaa. dan kan kan, kelmarin aku ikot mak aku pi rumah kezen. wowow kay, btw aku taktau pun yang aku ada kezen dekat Kuala Sanglang, Perlis. yes. haha. first tuu malas gila nak ikot sebab mak aku kata nak try pi cari belacan kat sana >.< depa kata sedapp. lol. awai tu ingat nak hang dengan sayang'sayang aku. alaaa mana lagii, cmart ja yang mampu. tapi tetiba depa takleh. kay, daripada duk rumah online, better aku ikot ja mak aku :P then sampai'sampai sana. ya Allah memang rasa macam takmau balik ! sumpah rasa takmau balik ! nak tau kenapa? yeah! tempat macam tu lah yang aku cari'cari selama ni! yeah tenang plus nyaman gila okengg. belakang rumah dia ada laut tepi rumah dia ada bendang. okei aku dengan kak aku melepak kat belakang rumah pakcik aku. lol. best gilaaaaaa. awai tu nak tangkap ikan, tapi tak jadi sebab sauk takdak. haha >.< nak ambik gambaq tapi tak sempat. si Rafiq duk kacau plus merengek. benci gila >.< then ambik angin. syioq gila kalau berangan time tuu. btw, berangan tu memang salah satu hobi aku lah :P dann salah satu kawan aku yg suka perasan bila aku tengah berangan tu Dayah Miny. HAHA >< kantoi lah, dia selalu ja perasan kalau aku tengah berangan, pastu mai ketuk meja aku. kalau kat sekolah la :P btw, aku tengah berangan si dia. lol sapa tak penah en. heeheehee >< kalau tidak boleh ambik gambaq pemandangan tu. dan Jie! i see "KOBOTA" lol XD haha. aku baru first time jumpa kobota. wahaha >< biasa lha kampung aku mana ada sawah padi. kat rumah pun takdak >.< then lepas tuu, malam tu balik then pi Kuala Perlis, cari makangggg. kayy pi satu tempat nie dekat medan selera tepi laut tu lah, ya Allah tetiba angin kuat gilaa. ribut apa suma. so kena la berubah tempat laen pulak ennn. sejuk gila malam tu. kiranya kelmarin memang makan angin laut saja lah XD kbai.
Homework, please come to me bebeh. T.T





Older Post | Newer Post