//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Report Card =.=

Assalamualaikum reader(s) ;) kayy today i wanna share somethin' :D btw, hari ni adalah hari yang paling ditakuti oleh pelajar'2 SMK Bandar Baru Sintok. lol what? -,- kay hari ni sain report card. ya bebehh. balik tadi kena beletiaq sat dengan mak aku ._. apa sebab? sebab subjek kira'2 dua'2 sekali aku gagal ._. math plus addmath. haeh -,- nak buad gena otak aku bukannya otak kira'2 ==' nasib lha tak kena marah teruk sangat. huh -.- kayy btw tak sabiaq gila nak tunggu hari sabtu. nak out dengan kengkawan. hee hee :3 mintak'2 boleh. harap'2 kali ni lebih meriah, kan Nadhirah? :D well, hari ni tak belajar sangat pun. time bi ja belajar sikit. hari ni balik awai. tapi disebabkan kak aku mai lewat so kena tunggu la. geng yang laen banyak dah yang balik. duk melawak dengan Jerry sayang aku. dia duk panggil aku Tom. ada ka patut, Tom tu singkatan daripada tomey act. haha. woi Jerry a.k.a Mira, dia ja yang boleh panggil. kalau hampa panggil nama tu malu la aku >< malu malu malu >.< haha gedik kayy =..= and for youuu boy, sorry sebab aku bagi Choki'2 tu macam tak ikhlas ja tadi. taktau pasepa aku takboleh nak control diri aku time tu --' nak gelak pun ada, segan pun ada. and thanks for your Cadbury plus Zip! i like it! hehee. tak makan lagi, simpan buad pekasam. hoho. orang melawak ja. hang just cakap nak bagi Cadbury ja, last'2 bagi dua'2 sekali. macam tau ja aku ni kuat makan, kan? >.< dont ever call me "MOK" after this. tak suka >.< btw mangkuk, sory sekali lagi. rasa bersalah gila meyh sebab baling atas kipas, hancur terus =_= naseb aku bawak dua packet kan? haha. merapu meraban oi. kbai. :')
Happiness can be found even in the Darkest of times, if one only remembers to turn on the Lights.



Older Post | Newer Post