//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

POKE -,-
Start this post with a gorgeous and inspiring image.

Assalamualaikum ebelibadiii :D haii, aku tengah sengih nii. haha. sengih k sengih :D sapa taktau sengih tu apa pi translate kat pakcik google -..- lolol. minggu ni kami cuti tiga hari. ohsem gila :3 tapi takdak la ohsem mana pun ==' 3 hari ja en? orang bagi la seminggu ka dua minggu macam hari tu ka. boleh gak aku tak payah pi sekolah. pastu balik sekolah dengan hati yang terluka and so on hmmmm :/ aku dah tak selesa duk kat kelas plus sekolah tu. tak selesa gila. tambah -2 kelas tu. macam NERAKA wei. aku tak suka! setiap hari aku kena mengadap benda annoy tu. again and againnnn >.< jangan gedik sangat boleh dak? menyampah gila! aku tak suka certain perempuan dan certain laki dalam kelas tu. wei kakak, cakap nak pindah an, cepat sikit aku dah tak suka duduk sini! aku tak suka 4 BETA. ingat aku bahagia ka duk kelas tu?! huh! nampak ja macam bahagia. tapi banyak benda yang menyakitkan mata plus hati! hmmmm :{

okei okei, btw aku act nak cerita pasai lain tapi dah terkeluaq topik pulak! POKE? apa itu POKE? k dulu sorang mamat panas ni, cehh memang panas pun kan, dia duk reja poke jaaaaa, then aku pun dengan bodohnya poke dia balik. poke poke poke sampai kena hempok -.- then lepas pada dia semakin bertambah pulak orang yang duk poke aku nih. aihhh. daripada sorang, makin bertambah sampai 4 5 orang. kebanyakannya budak mana entah aku taktau. tapi yang berjenis la. maaf aku tak layan orang yang tak berjenis :p ohh angkuhnya kata'kata hang kan nadiah? hempuk baru padan! harhar. then duk poke dengan yang bukan friend aku pon ada. nak kena subscribe pulak. ehh takmau aeh :p la ni yang duk poke aku berapa puluh orang. aku bukan kaki poke laa -'- tapi bila tak poke balik rasa macam menyemak ja nama depa kat tepi'tepi tu :p so poke la balik :3 ehh itew dah lama tak on twitter. ada yang rendu dak? ada dak? :3 harhar. malas nak promote. lain kali okay? *bajet orang nak follow* :p ehh'ehh besok mak itew ajak pegi berkelah, sapa nak ikot sila angkat kening anda macam ni ~~' hewhew. okei, babye :*
A relationship without trust is like having a phone without service.


Older Post | Newer Post