//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Ohsemmm =='

Assalamualaikum hello milo ais kopi ais teh ais. k maaf otak aku wayar takdan nak senta hari ni. duk jadi gila vavi kat sekolah. haeh -.- sumpah bila ingat balik macam aeh malu gila duk main lari + kejaq ngan k.yong kat dewan terbuka tadi. harhar. sejibik macam budak darjah satu =,= bia laa, kacau hampa ka? :p ehh, awak, ya awak tuuu. saya rindu awak yang dulu la "kawan". rindu gila. macam nak putaqkan balik ja masa ni bagi senta time cuti haritu balik. rindu nak mcg buhung dengan awak. tapi awak yang semalam bukan awak yang saya kenal sebelum ni -,- awak jeles itew dengan dia ka? haha *perasanduasaat* saya dah jelaskan. dan saya cakap terpulang awak nak percaya atau tak -,- tu hak awak wak wak. keyh ==' rawrrrr *sekali tangan kedepan* hmmm :/ and yeaaaaa tadi ada perjumpaan haram rumah sukan. duk takut ingatkan cikgu nak panggil sapa yang tak pegi rumah sukan haritu. aku tergolong dalam geng'geng pemalas tu k -,- bukannya apa, dah la takdak kawan woi. yang ada pun depa pakat takmau pi. dah tu terikut depa la =.= cikgu rumah satria baik, ken kenn. sebab tu saya sayanggg rumah satria :3 hohow -.- and yeahhh! tadi dapat paper acc, Alhamdulillah, dah meningkat. harhar. dannn syukur jugak sebab selama exam acc nih, aku tak penah lagi gagal. Alhamdulillah :') tadi duk bodek cikguuu, lagi 2 markah lagi nak cukup B. tapi cikgu takmau bagi :/ bukan senang nak dapat markah macam ni :( takpo lha, usaha dah -_- dapat banyak tu pun dah kira bersyukur dah :p and btw, harini hang takmai sekolah kenapa? -_- hmmm :( yang aku ni still cari kelibat hang pasepa tah?! haha kelmarin time rehat, hang tengok aku, aku tengok hang. haha amirul aku rindu hang ngok. bongok k bongok gila. rindu tak semestinya sayang. ehh, err yka? ==' sapa suruh hang contact aku balik hah?! kan aku dah jadi ceni. haritu aku dah rasa aku dah boleh buang hang jauh'jauh. tapiii.... :'/ harap gila hang mai melepak dengan abang aku malam ni. tengok dari dalam rumah pun aci lah --' kayy taktau dah nak cerita muhung apa. gtg. byebye :)
Not a million fights could make me hate you. :') 


Older Post | Newer Post