//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Oh, How I Wish.

Assalamualaikum and hello helli. eh helli? helikopter ka? HAHA. okayy by the way, semalam aku ada janji, hari ni nak post pasai kisah sedih tu ken? sorry. hari ni tak sempat. ehh'ehh tak sempat lagii T.T sebab kalau pikiaq balik, esok insyaAllah baru lah masa yang sesuai untuk aku story'storykan :') btw, hari ni kenduri rumah kezen "madu" aku. dia tak habeh'habeh duk col suruh pi -.- okay sebab aku sayangkan madu aku, so aku pegi lah ;) sampai sana makanan wow memang sedaplah (Y) dan aku TERnampak geng'geng tu. haha. ucop mai sembang sat kat meja kami. lol terlupa nak tanya adik kembaq dia dah keluaq ka belum XD kalau jumpa dia, kami suka mengusik pasai bakal adik kembaq dia ja. LOL. key key, kelihatan madu aku nie tengah gelisah sebab laki kami tak mai lagi. WAHAHAHA. pembetulan, laki dia ja okay? ;) not me. then sembang'sembang. dia tak bagi balik lagiii. tapi aku kena cepat sebab nak balik kampung :) say byebye lah kat dia. gambaq takdak. malas nak snap. lol. tadi jumpa mamat sorang ni, ya Allah muka manis gila. suka sangat tengok dia senyum XD hahaha. kay, merapu ja lebih >..< then lepas balik rumah tu teruih besiap'siap nak balik kampung. dalam kereta, besa lha kan, boring gila kot taktau nak buad apa dan taktau nak text sapa :'| then scandal itew text. yeah! dia dah balik dari bercuti :* orang tanya bawak balik apa dia cakap bawak balik duit siam. lol. then duk sat laki madu aku mesej, dia cakap dia dengan arep tak jadi outing sekali besok. fine. then mesej bohong dengan dia. btw dia suka sangat mengusik aku. bangang k bangang -..- malam ni pulak dia pekena aku pakai number mak dia. btw, suara dia first time aku dengar even dalam telefon, sebab aku tak pernah bertegur dengan dia pun kat dalam kelas XD kaykaykay, stop. dann aku berharap sangat aku dengan geng'geng aku dapat outing dengan kawan aku ni untuk kali terakhir. we will miss you sayang. aku dah menangis semalam :'( aku tak rela kehilangan sahabat yang paling rapat dengan aku, yang selalu berkongsi masalah dengan aku, dan yang selalu bangun pagi sesama, study. aku pasti akan rindukan saat'saat tu. :'( kbai. :'/
Friendship never end.


Older Post | Newer Post