//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

LOL.

Assalamualaikum :3 okay, tetiba tengah'tengah malam ni. ehh bukan malam lah, pagi xD dah 2.40 a.m dah pun aku still tak tidoq lagi. semalam lagi lah best. sampai dekat pukul 4 pagi duk chat muhung dengan ikwan plus wina. saja pon >..< malam nie dayah pulak teman aku, kami skype. tapi dia kena off awai sebab kak dia suruh tidoq. tu lah, boring :< taktau nak IM dengan sapa :/ wina tak on pulak malam nie :/ ikwan balik KL. okay'okay baby i'm so lonely lonely lonely lonely. nak tidoq tapi mata takmau lelap lagii :'/ lol. kan syiok kalau boleh on dengan scandal itew time'time ni :3 hehe. galak! kesah pulak aku? :p btw, akuuuuu act nak cerita pasai kawan aku tu, tapi dia cakap tak payah :/ so aku malaih nak heboh. gambaq dengan dia tadak weh :'( sumpah lepaih dia nak balik tu aku berat gila nak lepaskan tangan dia. rasa macam genggam erat sampai takbuleh lepaih dah! sayangg aku rindu hang :'( time otw nak balik, dalam kereta aku duk reja tahan ayaq mata ja dari jatuh. takmau orang tengok. malu T.T hoii tamau tacing'tacing Y,Y btw, aku ada gambaq nie 




weh Dinie a.k.a Kaktus a.k.a Misae, kami semua pasti mesti dan memang akan rendukan hang lepas ni! rendukan gelak tawa hang, suara hang yg kecik tu, rendu cara hang senyum, rendu cara hang mengorat budak sebelah kelas kita XD mesti kami akan rindu semua tentang hangg. mesti! sedih sangat Dinie. kami sayang hang. kami takmau kehilangan hang :'/ takmau! tapi kami terpaksa :'( tahun depan hang join group Choral Speaking nah? mana taw kita boleh berjumpa lepas ni :> aku ngan ihsan akan tunaikan janji hang insyaAllah. kami akan selalu tengok'tengokkan dia untuk hang okay? :') hang janganlah risau. kalau dia betul'betul sayangkan hang, dia takkan tinggaikan hang :'>

dan dannn, aku tersangatlah jellyyyy dengan kebanyakan sweet couple ni. jeles gila. teringin gila nak macam depa. macam aku dengan Rafiq dulu ni. ya Allah rindunya :'> hoi ex, aku rindu hang. haha. rindu sebagai kawan okay? tak lebih. rindu nak dating ngan hang, rindu nak gelak dengan hang, rindu cara hang pandang aku. hahaha. okay dulu aku dengan dia memang sweet couple pun xD sampai ada yang jelly. tapi sweet'sweet kami pun ada batasnya. XD kay aku dah merapu tengah'tengah pagi buta nie kenn. btw, hello boyfriend, i'm still waiting for youuu. XD come to me cepat'cepat ! dann okayyy, aku boring hidup single sebab aku tak biasa -_- memanglah single ni bebas. bebas sangat sebab takda dah yang control! tapi kekadang tu sunyi takda boyfie, takleh otp, takleh nak kongsi -2 cerita :3 saja pon aku suka sembang muhong. konon'kononnya boleh hidup sendiri xD haha. kbai. -..-

If you want really disappear, I can make it happen.


Older Post | Newer Post