//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Jet Lag :D
Dia tengah BBM dengan aku lettew :3

Assalamualaikum, heyyo earthlings. hewhew. apa khabar? sihat? kalau sihat, alhamdulillah :D
ishhhhhhhhhh geramnya tengok muka Harry nie. lesung pipit dia mengancam kayyy :3 lebiu lahh xD haha. gedik gilos. btw, itew tengah bersiap'2 nak balik kampung satu lagi pulak :D minggu nie banyak habiskan masa kat kampung jaa. selalunya mak ayah aku ja yg selalu balik, kami semua tak ikot pun. then start hari khamis tu mak aku ajak kami semua ikot bali kampung. i dont know why +.+ so terpaksa ikot walaupun hati sebenaqnya malas --' tapi harini pi sat ja, tak tido maybe. mak aku suruh pakai baju kurung. err. berbagai alasan telah dicipta sehingga aku dapat melembutkan hati ibuku. acewahhh! pengaruh novel woe =.=! haha xD maaf aku bukan lha gadis melayu terakhir -..- kay merapu ja kerja. huh! ingat malam ni nak buad hw. aku tak buad apa lagi pun. duk simpan ja. cuti takmau nak buad. bila nak sekolah baru kalot nak buad. masa banyak dihabiskan dengan meng-khatam novel 24 jam. tak mungkin aku sudah menjadi minah novel pulak -_- pengaruh rakan sebaya lha ni. haha. -..- tolongla aku bukannya jiwang kayyy. hidup mau rock :P ceh rock lha sangat. dan mulai harini jugak aku dah takmau pikiq apa'2. hati aku dah bertukaq jadi batu. batu yang keras. ada paham batu keras? aku nak jadi macam Nadiah waktu form 2 tu. kawan adalah segala'galanya. tanpa cinta :D aku dah tutup hati aku rapat'2. ehh, yeka? insyaAllah ya. :D jum belajar dulu. haha xD btw, aku ingat nak deactive fb, tapi taktau bila. jangan hampa ingat aku block hampa pulak eh? nanti tersalah anggapan pulak. alaa deactive untuk beberapa hari ja. aku nak layan twitter pulok. hewhew. oke mak aku marah dah sebab orang duk kalut besiap tapi aku still duk ngadap natang ni lagi. -_____________-" kbai.
The best feeling comes when you realize you're perfectly happy without the person you once thought you needed the most.



Older Post | Newer Post