//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Je t'aime.

Assalamualaikum, bonjour fellas! :D aucakkk! ;) tengok kucing tu. hikkk comel kan? suka sangat dengan binatang ni :'D eheeeem eheeeeem, esok hari jaya waris. hmm :/ sapa nak mai sekolah untuk aku ni? parent takdak. tak balik lagi dari kampung. makkk cepat balik adik rinduuuuu :'( alaa aku memang anak manja punt =='  hmmm kalau takdak sapa nak tolong tandatangan, saheh kena balik lewat besok ni =,=' time tu semua orang dah balik :'/ aku dengan jie tkda sapa nak mai sain report card. herh,,, sabo jelha. and yeah! Alhamdulillah. aku dah pun deactive facebook Nadiah Syiffa tu. but why? -,- entah aku rasa macam malas dah nak berfacebooking nih semenjak ada dia dalam hidup aku ni. :') dulu kalau nak contact pun melalui facebook ja, bila dah dapat apa yang diimpikan, facebook dilupakan! haha :D buad'2 paham dah la bagi kawan'2 aku yang tau tu :p aku nak coklat cadbury kay mangkuk besok! :'D janji tetap janji! letak bawah meja kay. aku tau hang tak terbiasa lagi dengan aku -,- kaykaykay aku paham. ==" time aku sakat dia kelmarin pun macam terkejut beruk ja. al maklumlah, tak penah bertegur kat dalam kelas -,- orang asing k asing. -.-t and yaaaa, kenapa aku deactive fb? boringgg :3 tapi nanti agak kalau rindu sangat baru la active balik. mana ada sapa rindu aku pun :') alhamdulillah sekarang ni aku tak banyak main'2 sangat dah :D malam'2 mesti studi even sat! and ya buad kawan aku yg sorang tu, aku harap apa yang aku dengar dari mulut semua orang itu tak betul! aku still tak boleh nak percaya dan aku tak dpat nak terima hakikat if benda tu betul. terkejut bukan kepalang :'( hg kawan kami. kami takmau benda tu betoi'2 terjadi dekat hang! :'/ tak sanggup nak mendengar. 


and one more thing,,, sebelum ni aku dah kehilangan seorang kawan aku. Dinie namanya. dia best friend aku. dan aku sayang dia. tapi dia dah pindah. sedih sangat bila dia takda lagi disisi kami semua :'( and now, nadhirah. lagi seminggu saja dekast sini. dia jugak boleh dikatakan kawan baik aku, dia jugak selalu dengaq segala masalah aku. dia penasihat aku yang paling aku tabikkk sebab dia boleh tenangkan aku bila aku tengah serabut kepala. aku sayang dia sangat'2 ;( sedih tak terkata bila dia cakap yang dia akan pindah dua minggu dari sekarang. payah nak terima hakikat sebab dia best friend aku dari form 1 lagi. drah, gambaq kita dua kat pondok time form 1 tu still ada kat nad. nad akan simpan gambaq kita yang tu. muka budak'2 time tu :'D jangan lupa kami semua kat sini kay. kami disini akan sentiasa merindui mu. mu dah banyak tolong ajarkan addmath kat nad. lepas ni sapa nak ajaq nad lagi? macam mu? :'( yang selalu sabaq bila nad tak paham'2 :'( i'll miss you. Syahiratul Nadhirah Che Omar a.k.a Che Ton :')
A best friend is the one person who knows that you're crazy but loves you anyway. :')



Older Post | Newer Post