//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Hmmm :/

Assalamualaikum ;) helloooo loo loo loo miloo. harhar. okey, btw nak cerita yang kelmarin aku demam. demam k demam -..- harhar. suara aku bertukar jadi apa? CHIPMUNKS <-- dia panggil aku -,- kayy, bangun pagi tuh nak mandi bersiap pegi sekolah, tapi kepala ni pening gilaaa plus sakit tekak plus suara takmau nak keluaq. then sambung tido lah jawabnya. kehkehkeh :3 thennn, semalam mesej dengan dia, dan dia cakap dia nak aku berubah jadi budak baik kat dalam kelas harini -,- hmmmmm, yala kan, dia cakap aku nakal gila dalam kelas. kay budak kay -,,- then tengah -2 mesej tuh, dia cakap pulak dia nak aku jadi diri sendiri lebih baik :3 vangang lah budak ni. okey -2 aku cakap aku akan lakukan apa yang dia nak =..= aku cakap kat dia, tunggu lha, harini aku akan jadi budak yang lebih gila dan gila. just wait! then dia cakap okei :3 then semalam jugak aku bergaduh dengan dia. why? -,- ada la kan! aku cakap kat dia yang aku nak tido. semalam mesej dengan dia tak lama macam selalu. tepat pukul 12 aku say gudbye kat dia! *act aku tengah sakit hati dengan dia* anddd for todayy aku memang betul -2 jadi minah yang gila gila kat dalam kelas. haaa, hang nak tengok sangat kan aku jadi gila?! haaa aku dah tunjukkan! then tadi dalam kelas aku kena perli dengan geng -2 laki kat belakang tu -,- mana malu pon =.= dia gelak kat aku. kayyy hang yang nak aku jadi gila sangat kan! time dia senyum tu aku tak balas pun senyuman dia :P then time nak balik tadi sekali lagi dia buat aku sakit hati. hmmmm, suka hati hang laa, aku dah taknak texting dengan hang lagi buat masa lha ni. and lol, time balik sekolah tadi aku jumpa budak tu. and fyi, segan lha jugak sebab tak terbiasa en. tapi aku buad derkk ja. haha. tak lama pun duduk then kami blah. tinggai lha dia dengan budak purple. haha. okay bai ;)
I dont care about anybody else, I just want to be good enough for you :)


Older Post | Newer Post