//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Back Off..

Assalamualaikum, heyyo.. btw, aku baru sampai rumah. balik kampung kelmarin. agak letih lha. tapi hati tetap nak online. nak berblogging. aku suka berblogging. kau suka? :) btw, niat dihati takmau lha apdet panjang'2. tapi tengok la satgi mesti jadi panjang jugak entry aku ni. merapu ja banyak. sudah cukup cukup sudah, cukup sampai disini saja, daripada hati gelisah, cintaku kau balas dengan dusta ! kayy tetiba ja en aku menyanyi lagu sial nie ==* entah kenapa. hari ni rasa sakit hati gilaa. nak sakit hati buad apa weyh? percuma taw dak percuma ! haha. hidup maw happy kay ! sedih tauk tepi ! nak sedih pasai benda yg tak berguna?! BUKAN AKU ! tajuk tu seriuz takboleh blah. janji Melayu. haha. suka ke kena tipu? no way! sebab tu aku cakap aku dah tak percayakan lelaki ! semua sama ! semua suka sakitkan hati aku ! who care? ya i care ! hmm :'/ cukup nanad. hang kuad :') </3

btw, kelmarin sekolahh, walaweyyy, time bm tu masuk library,, dan tetiba ada budak kelas 4 alfa. yeah. haha. i see BELANGA. haha. BELANGA? F to the I to the ... kawan lama aku ==" lama kayy lamaaaa... dia duk depan aku. duk meja sebelah, kiranya boleh nampak lew. haha. dia senyum, aku balas balik la. satgi kata sombong pulak. lupa kawan la apa la kan. herh,, jangan diungkit balik kisah lama, aku dah lupakan la kawan -.- then balik rumah kelmarin aku terpikir nak mcg dia, tapiii err aku dah delet number dia. haha. wdlex wd peace (Y) time tuh duk sembang muhung dengan Jie, besa lha kami macam tak jumpa setaun, even tetiap hari nampak muka yg sama -.- aku sayang budak tuuu. Jie aku sayang hang tawwww <3 semalam time sampai dekat kg, yeah seriuz letih, sempadan perak, pikiaq tengok berapa jam? aigoo' 4 jam lebey lha. malam tu ingat nak mcg sapa'2 yang mau mcg lha. btw, aku tak terbiasa sent mcg dulu dekat dia, sebab dia yg slalu start mcg. tunggu punya tunggu sampai 9.30 p.m, tak tahan mengantuk teruih tido :3 bangun pagi ni, besiap'2 nak balik dah, masuk satu mcg, dia say gud morning, tak penah'2 pun mamat ni say gud morning kat aku -_- haha XD mcg2 buhung bagai dengan dia kejap. thanks Ding sebab sudi hiburkan aku pagi tadi even time tu aku tengah sedey. humm. tapi aku takboleh nak cerita dekat hang apa masalah dan sapa yg dah sakitkan hati aku tuuu. aku terima seadanya demi kebahagiaan dia. kbai.
The point is, we dont choose who we fall in love with..


Older Post | Newer Post