//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Again and Again.

Assalamualaikum, ahok ahok :3 batuk pulak. jawab salam tu kuat'2 bagi semua orang dengaq. harhar -.- tiap'tiap hari apdet blog. tak boring ka nadiah oi? dak dak. aku prefer merapu dekat sini than merapu kat efbieeee yang entah pa'pa tu enn ==' btw, harini aku duk sorang'sorang lagi kat rumah. ohsem. lebih pada mak pak reja kerajaan lagi nuh? kena tinggai sedia. balik sekolah ja rasa nak hentak ja kaki ni bila tengok rumah sunyi. yang ada muka abang aku dengan geng'2 dia kat luaq rumah tu. takdak muka lain dah ka yang boleh aku tengok? -,- sadis betoilah. parents aku pi balik kampung. ooemmgeee. nek aku sakit haritu. tapi takdalah teruk sangat, tapi harini pagi tadi dapat panggilan yg nek aku sakit teruk -,- kalau tak mesti tak pi sekolah dah harini. tapi bila pikiq balik, semenjak dua menjak tiga empat menjak ni, dalam seminggu mesti aku akan ponteng even sehari =,= ingat takmau ponteng dah. dah la harini ada addmath oi. naseb baek senang ja tadi. besa lha, mai nak buat latihan, senang ja. bila dah exam, cicak kobeng mana nak tolong bagi jawapan kat aku? usaha sendirilah -,- btw, aku risau gila dengan kawan aku sorang ni, dah lama dia takpi sekolah. dah dekat sebulan! eheeem. nak jugak aku tanya si boyfie hang tu pasepa hang tak mai sekolah. tapi satgi abang aku usya pelik pulak. payah ==' bukan takmau ambik tau, tapi bila nak ambik berat, hantaq mcg, tanya itu ini tapi satu hapak punt tak balas. dah tu kredit aku jugak yang melayang even satu sen. hoi, satu sen tu berharga okay? harhar. no lah aku bukan kejam sangat -_- kerap betoi dia tukar number. dah tu malas sudah aku nak text dia. sudah cukup sudah!
No words can fully describe all the feelings I have for you. Only you.


Older Post | Newer Post