//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

We Are Young ! :D

Assalamualaikum, hello world! miss me? wah wah, terharu ok :') tapi sory hari nie aku tak rindu hampa pun. haha jahat :3 joke ja keyh. kakak'kakak, abang'abang, minggu nie itew busy gila. gila pun tak busy macam itew :'/ HAHAHAHA stop. -,- heyhey, sapa tengah rasa perasaan dia macam kat ataih ni? haha. nak tabik ahh kalau hampa gila. weheeeeeeeeeeeeee. hari nie exam lagyyyy. opss, bukan last day okayy :'/ ada lagi minggu depan ;( benci jadi budak form 4 ==' nak jadi budak darjah 1 balik buleh dak? pra ka? muehe. kalau lha buleh ken, dah lama aku putaqkan balik masa nie -,- 
hai Doraemon, nak pinjam laci kembali ke masa silam tu buleh? :3 mai post kat rumah itew ok? itew tunggu. tehee. 


wootwoot! k aku dah jatuh cintan kat lagu nie sejak beberapa minggu yang lalu. kahkah. k bila dengaq lagu nie aku rasa macam dunia nie aku yang punya -.- k nonsense. taw pasepa? lirik dia :3 bila dengaq lagu nie rasa enjoy gila. hilang habeh rasa sedih. hahaha. cer dengaq wei :') kalau hat dah dengaq uh biaq pi lah. enjoy ken? haha tobat hilang semua rasa, yang tinggai cuma rasa bahhpy ja. hoho. tajuk dia We Are Young ouke. memang lah, sayew lha yang Young tu. haha :p 

kayyy tadi nie exam sejarah + agama ketas 2 + "fizik". perhhh. sejarah no komen -,- aku dah usaha setakat yang mampu. tak berani nak kata apa'apa. kalau ada rezeki tu insyaAllah lah :'D dan yang palinggggggg palinggggg aku kecewanya agama lha :'( tengah'tengah syioq duk jawab, nak habeh dah, soklan nombor 5 ja tinggai nak siapkan, then cikgu kata "ok masa dah habeh, kumpul ketas" tobat nak teriak aeh :'(( dah lha nomber 5 tu banyak soklan dia, rugi markah wei tobat rugi nak mati. nomber 5 semua aku tak dan nak jawab. sial lha puihhhh ~! tkpa lha, tak buleh skor paper 2 , insyaAllah aku akan skor paper 1 pulak ! amiin :D "fizik" pulak hari nie senang oke -.-' serious senang. hahahaha. mau tak nya soklan bolat bolat ja haih. mai tang struktur tu kena buad macam esei sejarah lha pulak. sial la puih! hentam ja jawabnya :))))

opppp! ceq lupa nak wish happy teacher's day puloppp. k kemarin hari guru kan? selamat hari guru kepada semua cikgu diseluruh dunia! aceyyy' k takmau cerita pasai hari guru sekolah kami, haram haram halal tak syiok langsung oke -.-' dua tahun lepaih lagi syiokkk. time aku form 1 and form 2 . tahun 2009 dan 2010. sumpah best! senior pun yang da best punya ah! semuanya sporting. hari guru meriah gila dua tahun tuu. start masuk 2011 semuanya jadi tak syioq + tak indah. meluat kbai -,-' ehh'ehh tak bai lagy lha. hihi. wey berat aku dah naik 3 kg. dari 44 kg jadi 47 kg. puih meluat gila! gemok dah weiiii. nak diet weiiii. diet weiiiii. kbye !
FIZIK = SIVIK



Older Post | Newer Post