//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Friends .

holla, Assalamualaikum :)))) pe kabo? kabo baik ko tok baik? hikhik. kome kecek apa ni. kome campo mace'mace bahaso. Perak ade, Kl ade, Kelate pung ade. Ganu jugok? hihi. ok kawe gilo kojak. kalo mung tok pahe udoh. den sorang je yang pahe. haha -..-

haihh' tengok la gambaq tittle tu pon, LET'S BE WEIRD TOGETHER. sapa join itew jagi pelik malam ni, itew belanja awok ais blended kat kedai depan sekolah esok :3 mai tuntut ok. hihi. kalau dak itew buad'buad lupa ja lah :3 jimat duit sikit :3 beda makan bakso. haha. okeeee, hari ni kat dalam kelas macam besa, jadi lebih gila dari kelmarinnnn. HAHAHA. today kat sekolah, seronok habaq hang. cikgu addmath tak mai sekolah. haha nikmat terokk -..- haihhh' sedaq exam dah dekat niii -.- ok sambung cerita, time cikgu takdak tu kami gunakan masa yang sangat berharga ni untuk ulangkaji pelajaran sama'sama snap picture. haha. awai tu ambik gambaq lawa ja macam besa pakai fon kak yong, then time kak yong nak ambik gmbaq dengan Dayah, aku buad kerja jahat pi goyang-2 fon kak yong, sekali keluaq gambaq depa muka kak yong sebijik macam Alien nuh. HAHAHAHA =,.= gelak nak mati. duk sat Mira mai join, kak yong pakai idea aku tadi dengan snap gambaq mira, sekali keluaq sebijik macam budak cacat. hahahaha. k kasaq gila ayat aku -..-' dak dak macam kurang upaya. then pakat gelak habeh sampai Mira jatuh kerusi -..- k Mira kat luaq nampak sombong plus berlagak . haha jahat. tapi yang sebenaqnya dia pun boleh dikatakan sekepala dengan kami. beshh oww :3 sama'sama gila. hahahhah. malu kat budak laki pakat usya padat ja tengok kami hegeh sangat -..- naseb hat duk ada tuh semua sporting. bukannya macam SESETENGAH TU. haha. okenggg, time duk gelak tu aku paksa diri actually. :') dalam gelak'gelak tu perasaan cemburu tak dapat nak bendungggg. k aku jeles. paham dak makna JEALOUS tu apa? aku CEMBURU. jangan tanya kenapa aku cemburu bila tengok si tut usya si tet. si tut duk main lawan mengusik dengan si tet. tapi aku tahan ja. tahan k tahan. aku tkdak hak pun nak cemburu. aku bukannya sapa'sapa bagi si tet tuh. kawan ja kawan. haha kawan k -..- then sampai satu tahap api cemburu dah menguasai diri, aku mula la mendiamkan diri dan duk tepi tingkap kenang nasib. kawan'kawan perasan perubahan mood aku tadi. yang dari gila'gila teruih berubah sekelip mata jai dusssshhhhh kebabo! aku tak senyum langsung lepaih pada tu. ada time senyum tu just fake ja tkmau orang taw :'( kawan'kawan aku pakat tanya pasepa aku muram ja, k, twin aku sorg ja yg paham perasaan aku time tuuu. dan dia hanya mampu suruh aku sabaq ja :'(

ohh budak aku rindu hang yang dulu. yang rapat dengan aku. yang selalu tegur aku.  yang selalu send chat setiap kali aku online. yang selalu sembang gila dengan aku. yang selalu share masalah suka duka hang dengan aku. yang selalu buad aku tersenyum bila aku ada masalah. yang selalu @#$%^&* aku harap kita dapat mencipta semula kenangan manis itu =.= ok bye. -..-' :'/
we have joy we have fun we have seasons in the sun :'/


Older Post | Newer Post