//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

DELETE.

Assalamualaikum aum aum. HEE. k delet? haaaaaa. actually aku dah delet, padam, cuci, buang sawang dan segala habuk'habuk yang pernah bersawang dalam blog aku nie dulu. HAHA -..- k aku dah delet all about him and him. delet BELIAU in my life. wooooooo :O k im serious -.- doakan aku oke? semoga aku cepat dan pantas dan senang lupakan dia. woooooo :O k k k apa ni? aku ken dah takmau kotoqkan balik blog aku ni =.= k stop sembang pasai tu. k nak habaq tadi time nak hujan tu angin ribut apa semua ken, pokok depan rumah aku dahan dia patah. wooooo :O naseb baeklah takdak terkena apa'apa. lepaih patah tu dia teruih masuk longkang. k gud. pokok yang tidak menyusahkan orang -..- daaaaaaaaaaaaaaaaan, seronok k kalau tidoq time'time cam tadi nih. tapi malangnya takbuleh. itew tengah online dengan TTM itew. k rendu nak tanya habaq dia XD start dari awai chatting tu sampai habeh chatting, reja lawan pangkah ja -..- mana sakit hati pon woi. takpa demi melepaskan rendu. HAHA =..= maklumlah, dah lost contact dengan BELIAU. nak hantaq mesej pon segan dah oi. rasa rugi pulok tak pi kenduri rumah ...... kemarin. kalau dak buleh jumpa BELIAU sebab BELIAU pi kenduri rumah temen BELIAU XD berapa banyak BELIAU la? =..=




k aum aum, pic ataih tu after berwebcamming with Kecik Otaii. haha aku budak baek okei. pakai tudung nahh :3 dak dak silap, pashhhhh pashhhhh pashhhhmina. HAHA. gagap sat. kelmarin dulu dan kemarin dari pagi sampaaaaaaaaaaai petang kod? ya dak tahh. duk chatting muhong dengan Wina. kami duk berkongsi cerita. sumpah syioq cek bercerita dengan dia :'D haha. dia ada "haiwan kesayangan" dan "haiwan kesayangan" dia hampir serupa dengan TTM aku. eh gena tu? taktau lah. wina ja yang taw. haha -..- k taktiauuuu nak hupdet apa dahh. nanti pulok okei? babaiiii ;*
Be a girl with a mind, a BITCH with an attitude, a lady with a class.


Older Post | Newer Post