//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Believe it.


Assalamualaikum kum kum..........

hello hello kopi dan milo. hampaaaaaaa sihat dak? aish ! asyik tanya soklan nie ja kenn. macam tadak soklan laen dah. kayy, tengah happy ni. besok rumah aku penuh dengan manusia. woooo :O kenapa? kenapa? yeahh sabtu ni kenduri k. kenduri :3 besh kayy :* sapa kawin? aku lahhh :3 aku memang tak sabaq nak kawin pon. aum aum. putera idamannnn, come to meee ;3 i'll wait. cepatlahhh. kita ken dah nak bersanding sabtu nii. bercuti sampai tak ingat orang dah. kay :'/ 

aum aum, cer cari yang mana satu boiprend itew dalam gambaq tu? guess? :B Zayn Malik Harry Styles kay. zayn malik memei handsome pun tapi dah ramai sangat yang minat dia :'/ so takleh nak kawin ngan dia nanti semua orang wanted aku :'O sebab aku dapat jadi bini zayn. aumm :'3 so aku pilih Harry Styles. dia boiprend number dua aku kelapih zayn malik. dann aku nak kawin dengan dia sabtu ni. mai taww. i taw rambut you macam awan nano, tapi i sayang you kay :'> i jatuh hati dengan lesung batu pipit you tuh. memandangkan kita dua ada lesung pipit, jadi mari kita senyum sama'sama. tapi lesung pipit i dah tak dalam macam dulu coz i dah tembam sekarang ni ;( mana sedih pun :/ trololol. 

eh'eh aku merapu apa tah. :'/ actually macam biasa hari ni aku buat kerja amal. dapat lah sehari rm20. start kemarin dulu anddddd now duit kumpul aku semasa cuti ni dah ada rm60 :> aww. plus duit kud rm180. yeay! duit banyak dahh :'> nanti kennn ceq nak beli apa hah. teringin gila nak pakai blackberak. tapi duit tak cukup :'/ almaklumlah, sekarang ni kena berdikari. mak aku mana mau belanjaa dahhh. last mak aku belanja pon bear Alvin dengan bear Domokun tu ja. habeh besaq dah tuw :/ last woi lastttt. mak aku kata lepaih ni nanak apa beli sendiri. wooooooooo. takpa kakak aku ada, pow duit dia syioq. HAHAHA -,.- maybe hari ni akan jadi hari last aku update blog untuk minggu ni? MAYBE lah. kalau sempat lagi besok aku apdet naaa. jangan teriak taw sayang. #bajet ada orang baca sat. :P you, cepatlah balik okay. beli something special kat i okay? HAHA. will miss you CRUSH.

Sometimes you'll never know the true value of a MOMENT until it becomes a MEMORY.


Older Post | Newer Post