//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Sweet Memories =,=
Cinta Bersatu. aumm sumpah suka gila'gila lagu nie :3

Assalamualaikum , hello hampa'hampa . k hari ni selesai sudah competition kami :3 nak tau menang ka dak? biarlah secret k :P haha. teka ja la kenn :)) ehem'ehem letih sangat'sangat hari ni. dah la kerusi tak banyak wei. lenguh kut duk berdiri lama'lama. tahun ni tak dapat nak over macam tahun lepas laa. tahun lepas boleh la kami melompat and hambik gambaq apa semua sebab ada sayang saya Afrina hat comei tu. tahun ni dia tak masuk :( so tkdak sapa nak hambik gambaq pakai dslr la :P so hambik guna fon sendiri la, nak apa? semua ada. Nokia, Samsung, Sony Ericson, CSL and entahh. tak ingat ._. haha. tapi fon ami besa ja tak macam hampa semua hat pakai blackberak apa semua tuh. T.T takpa la janji ada. boleh otp, boleh mesej, cukoplahhh :D tapi aku tak hambik gambaq pun. kawan'kawan ja hambik. aku saja pi selit kot celah'celah fon depa. malaih nak hambik pakai fon ceq. jimat memori :3 hahaha :D oi, kami jumpa sorang budak ni tadi, ya Allah comei sangat'sangat muka dia. babyface gyla! tapi sayang dia baru darjah 6, kalau dak boleh masok line dah haihh. HAHA. dia hambik gambaq kami. auw auw. itew shukewww lewww budak comewww euw. k gedik -,-' haha. sempat hambik nama fb dia ja. itew add dia dah tadi. kahkah. sumpah comei, bila tengok balik tak macam budak darjah 6, tapi macam darjah 3 =,= dia from SK Permatang Pauh. ekceli aku taktiau Permatang Pauh tu kat mana? haha nama dia Muhd Akmal. auw auw, nama dia macam nama belakang boyfie itew' haha nama boyfie itew femessss =='


ni mai dekat'dekat sikit, nak story'mory kat hampa nie :D hari ni hari malang gila'gila bagi aku. nak tau pasepa? aiyakk! memang tak dapat lupalah kenangan pahit ni! pagi tadi duk cari kunci egogos haram tak jumpa, tengok jam dah pukul 7.10 dah. kalot apa semua, then baru lah jumpa. pi hambik Jie kat rumah dia, then tengok'tengok minyak takdak, kalot pi cari minyak pulak T.T tengok jam pukul 7.15 dah, pastu lepaih buh minyak apa suma kami otw pi sekolah, sampai kat depan Sg. Badak, naya wei naya! egogos aku tetiba mogok terukk! tayar dia gelongg. tayar pecah! omg'3! berenti kat tepi titi tu, tengok jam, 7.20 dah. T.T dalam hati punya la duk kalot plus getaq macam nak teriak semua ada dah ni! and duk mintak'mintak twin tu pi sekolah dah, jangan laa buad'buad tetiba ja depa lalu kat depan kami ka aku yang malu. dah la budak'budak sekolah duk lalu sambil buad peace ja kat kami erhhh! aku try call kak aku, untung lha ada satu ja line telepon. kalau dak selalunya sampai dekat situ memang takdak line dah wei. Alhamdulillah Allah bantu mempermudahkan urusan kami :'D call sekali tak angkat call dua kali baru angkat. then tetiba tersempak dengan superhero aku ngan Jie. nama dia Amirul jugak, tapi bukan superman saya :D asai egogos aku buad hal ja mesti Amirul tu muncul, HAHAHA. malu habaq hangg. dia macam tau'tau ja yang aku perlukan bantuan. kahkah. then dia nak mai tolong kami, tapi Jie kata tak payah la sebab kak aku otw datang hambik kami :3 duk usha jam, pukul 7.25 dah. duk takut kena tinggai bas, sebab depa janji 7.45 nak bertolak dah Y.Y haihh dalam pukul 7.35 tu sampai kat sekolah, nasib baik la tak kena tahan oi oi. kalau dak memang malu gila arh. HAHAHAHAHAHA tobat tak boleh nak lupa kenangan tu. sumpah lawak wei lawak. erhh! haha! takmau ingat dah. malu wei =,=
Ku sempurna bagimu, tak kurang sesuatu. Kau terima apa ada ku. Cinta bersatu :')


Older Post | Newer Post