//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Pray for Us :3
haha. k saja gedik nak upload gambaq nie :3

Assalamualaikum sayang'sayangku sekaliannnn. rindu aku dak? rindu dak? tobat rindu nak mati kenn? k perasan pi la dua saat. hampa larut pasaipa ? kehkehkeh. joke jaa k? jangan marah kami takuttt :3 k aku saja gedikk suka updet blog tengah'tengah malam ._. takdak kerja nak buad nie. nak mesej pon haram Maxis tolak duet alongPCK sunguh laa ehhh! tadi petang topup dah. then mai malam nie tetiba sampai mesej 
"RM2 dan RM0.50 caj urusan telah dicaj ke akaun anda untuk perkhidmatan SOS Top Up. Anda boleh mengguna SOS Top Up sekali lagi. Sekian terima kasih" <---- saja tambah hat belakang nie sebab dia tak ucap terima kasih pon kat aku Y.Y tapi duk pinjam tera tu ahh. takmau pinjam dah. aeh! dah la along ni makan riba, orang pinjam RM2 ja dia caj RM0.50. Maxis sangat kejam ok -..- 

hoi hoi hoi penduduk alam semesta! besok kami ada pertandingan Choral Speaking laa. <-- betoi dak entah ayat aku ni? besa la aku mana tera pon bab'bab membina ayat nie. kehh tu BM selalu terok tu. bangsa apakah ini? Melayu saja tapi haram buad ayat dalam bahasa Melayu pon taktiauuuu. correction!!! hah?! k tetiba duk jangkit ayat suraya najieha ni. haih! stop pikiaq pasai Choral boleh dak?! orang nak tenangkan fikiran nie :3 jangan lupa doakan sekolah kami bagi menang okay? sebab tahun ni just ada tempat pertama dengan kedua ja T.T tempat ketiga tkdak dahh Y.Y tahun lepas kami dapat tempat ketiga *bangga ka?* haih mesti laa, sekurang'kurangnya ada jugekk kan number pada takdak langsong? harhar =.,= tak getaq pon weh. haha. mau tunggu besok la kot nak rasa getarannya O.O takpa kita rilek sudah :3 sebab bukannya dalam kalangan sekolah sendiri. buat macam hari tu laen la, kena present time assembly. takdan orang nak start lagi ada dah mulot haram jeddy yang duk boo kat kami. haram sungguh mulut hampa nie! koyak luaih'luaih satgi apa tak boleh! 


hoi hoi budak, tobat aeh aku rendu kat hang gila'gila. dah lama tak nampak muka hang. emm, ==' dah la hari ni haram tak boleh mesej, kredit aku hilang pi mana taktiau. stai dia pulak bukannya nak pegang fon sangat! bengong la hang nie! bila aku mesej ngan jantan laen hang tau nak marah pulak. herhh. untung lha wey nasib aku sayang hang ja. kalau adik aku tobat aku sepak laju'laju dah. hahaha. kejamnya =.= takpa bukannya selalu kenn? :D sayang hang gila nak mati la woi. perh nak mati? *sila percaya* haha. k tipu ja semua tu. aku tak percaya yang aku boleh sayang dia sampai mati. hahaha. k tapi tak bermakna aku nak mainkan perasaan dia. oh tidak! :P oke benci bila start merapu pasai semua nie =.= 
tangan aku pon dah penat dah nak menari, time to sleep. lewat dah woi. besok dah la nak kena pi sekolah awai'awai. doakan team Sintok okay? thanks hampa. kami sayang hampa sangat'sangat taw :3 kbye :*
Somebody That I Used To Know :D





Older Post | Newer Post