//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Longgggggstoryyyy

Assalamualaikum , holla fellas ! muahmuahmuah :*
hampa hampa sihat dak ? sihat dak ? harap harap hampa sihat okengg .
cecei syiok dak aku caring ? ish ! aku sayang follower follower aku sekalian ! :*
terimakasih banyak banyak sebab hampa sudi nak follow blog aku hat tak indah ni .
terharu ni . tkpa hampa follow punt hampa baca ka post aku ? HAHA
almaklum laa , aku kenn suka sangat merapu . k tkpa tak kacau hampa punt .
alolo jangan lha maqah , kami melawak jaa sayangg :/
sapa sapa tolong aku buleh dak ? 13/5 ni tolong jawab exam utk aku sat :'/
aku nak ikot family aku p Johoqqqq , kak aku konvo ;'((
sedih ceni ! tkmau kena tinggai . depa nak pi bercuti sama , mana acii ?
aci kat india . k nonsense . dak dak aku nak ikot jugak , tak kiqa !
tak mau ambik exam , takdak markah nanti apa susah , kawin teruih laa . tak payah :/
harhar, cakap serupa benda tu senang ja kenn --'
nak mintak postpone boleh dakk cikgu ? :'/ pleaseeeeee *merayu melutut nie*


harhar, k seriuss aku dah lama mengidam nak makan beli benda ni .
tapi tak kesampaian sampai la ni . haihh sapa sapa pemurah tolong beli kat aku
buleh dak ? birthday aku nak dekat dahh . salah sorang WAJIB bagi hadiah nie kat aku !
kalau dak aku bunuh hampa sekoq sekoq . haha kejam k kejam -..-
"Firaun nie memang kejam" bak kata Mon -..-
k k k k melawak ja . hadiah tak penting , yg penting ucapan ikhlas dari hati hampa
yg suci tu . ok ? ngengngeng =o=
tak sangka aku dah nak jadi budak tua dah . NAK JADI K , tak jadi lagi -..-
aku kanak kanak lagi nahh . sebab perangai aku tak pernah berubah .
still gila gila dan bertambah gila utk tahun nie semenjak adanya Kak Yong iteww :*
duk dengan dia jadi gila sedia cek oi -..-


haha k . aku always kutuk bf aku kat fb . kejam bukan ? Firaun lagi -..-'
yeahh , sebab apa ? sebab dia selalu buad aku macam kat atas tu .
dan aiq mata aku senang gila nak keluaq . membaziaq k membaziaq =..=
dah taw membaziaq tapi tak boleh nak tahan sebab aku selalu sakit hati
dengan perangai dia . ehem . tu la sapa suruh aku gedisss pi accept dia balik .
untunglahhhh . haha . hanya mampu gelak . haha . haha . haha .
k aku update status yg baru nie , tak private pon kat dia . haha k kejam .
terasa ameklahhhh banyak banyak saya kasi khas untuk awak sorang jee
tapi takpa , sebab sayang saya kat awak still tak berubah even sikit sejak
first December kita couple , saya tetap sayang awak k bongok 
panjang dak entry aku kali ni ? haha . karangan nie . A++ -..-


Older Post | Newer Post