//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Kem =='

Assalamualaikum, hello sayang'sayang. rindu ami dak? rindu dak? mesti rindu ken? heyy ami rindu hampa gak taw. HEHE :3 awoks, hari ni itew nak senyum jee, itew ken happy go lucky ^^ itew taknak ingat masalah tu dah :/ hmm. benci'benci! k k k, spotit spotit! erhh. 

okeyy, hampa'hampa, taw dak besok ni kami ada kem, erhh kem apa tu? kem BINA INSAN. haha :P tunggu balik ni itew pakai tudung labuh pi sekolah taw. itew dah rancang ngan pakcik itew, dia nak pakai seqeban (serban) pi sekolah nanti. dia suruh itew pakai tudung labuh =.= itew taknok tapi dia paksa itew :3 gedik k gedik. itew cakap kat dia, kalau itew tak nampak dia pakai seqeban nanti, itew nak dia tegur semua budak pompuan dalam kelas itew. HAHA. itew taw dia takde bran :P *okeyh balik pada cerita asal* awok nak taw tak kem tu kat mana? seriously, perkara yg paling ngeri dalam hidup itew, kem tu kat kampung itew sendiri! euww, itew tak shukerww lha. kenapa mesti kampung itew jugak! tadi ken F duk tepi itew, dia senyum kat itew. HAHA. tak cayiaq pon k =.= *iklan sat ja* hmm. itew ekceli malas sangat nak join benda macam ni. mak itew ambik anak angkat. eiii! itew cakap dah kat mak itew! itew takmo mak itew ambik anak angkat sebab itew malas nak kemas bilik itew! itew ni pemalas gila okenggg. bilik itew sebijik macam tongkang pecah. haha tolong percaya =..= memang lha besh sebab itew boleh balik and tido kat rumah itew sendiri. tapi kenn, itew tak selesa sangat lha, ada lha sebab'sebabnya :/ hmm, sabo jelahh. doakan semoga semuanya berjalan dengan lancar ya :*


k haha k. BE HAPPY. i wanna BE HAPPY. forget you bebeh. memang payah aku nak lupa hg sorang. tapi aku akan cuba. insyaAllah. i can do it. forget forget and forGET! cukoplah peluang kedua yg aku bagi kat hg, tapi hg dah sia'siakanya. TERIMA KASIH SANGAT'SANGAT. terima kasih jugak sebab hg sudi menyayangi aku. haha. ayat jiwang terok k. aku dah taknak dan TAK AKAN terima hg lagi even aku still sayang hg gila nak mati. k macam ayat aku hari tu. sayang hg gila nak mati! tapi hg dah sia'siakan kasih sayang yg aku bagi kat hg. BIG CLAP FOR YOU. talk to my hand, talk to my hand! HAHA. you make me cry, make me smile, make me feel the joy of love. thankiu for all the love you ever give to me. ohh i love you. lalala ~ =.= k taktiau pasepa lani aku suka duk pasang lagu masih cinta. haha macam bodo wei :3 dah dah! takmau cakap pasai dia ni dah. benci! okee itew nak kemas rumah, kemas bilik, kemas baju apa semua ni. babai sayang hampa! thanks sudi visit sini :*
mulut boleh menipu , tetapi berbeza dengan hati yang tidak pandai menipu (Y)



Older Post | Newer Post