//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

I have no reason .

Assalamualaikum, aloha silent reader(s)
Harhar, okenggg saja nak gelak awat salah ? hee , puaih lha ! setelah saqi aku bermasam muka 
hari nie . teriak apa bagai semua ada --' syiok nuh buleh lepaihkan rasa marah kat hg sayang :D
okenggg , jangan banyak merapu sangat lha nadiah . tampaq satgi.
hmm, okengg mau start dari mana ehh ? 
haa, actually hari ni kami ada latihan Choral, macam besa lha kan .
hari ahad nie kena present time assembly, woih mana kecut punttt --'
k actually memang aku kecut , *apa aku merapu nie -..-

woi budak, hg jangan pi sekolah taw ahad nie . aku HARAMKAN hg pi sekolahh .
HAHA =..= kejamnya tak bagi dia pi sekolah =.=
 malu lha weyh klau dia pi . satgi tak jadi keja -..-
fine ! tolonglahh nadiah . stop merapu okay . stop !
apa-2 punt semoga kami dapat buad yg terbaiklahh ahad nie even segan tahap 
dewa ke 28 . kalau duk kot belah pompuan tkpa lha jugak , ni dok belah laki . stg depa gelak mati .
haihhh hampa nak tanya ni , simcard sapa gila petang tadi ? simcard sapa buad hal
sampai tak buleh col and mesej ? *kedengaran bunyi cengkerik*
k takpa, actually fon aku jadi macam tu , MANA MARAH PUNT. kita cool .
dah lha tak buleh nak reply mesej budak tu , tak pasai-2 kawan tu hntaq mesej belungguk
kat aku dok ingat aku marah dia lagi :/
lol mr.A, hg terasa ka kat status aku tu ? memang untuk hg punt . saja punt aku takmau private kat hg . 
nak bagi hg BACA . baguih lha hg pi komen sedaihh .
tapi aku tak balas , kesiann . mcm nak pi qimbok hg ja time tu . sebab bom 
kesabaran aku memang dah meletup time tu . hampir ja aku mintak clash td . hrmm . 
sorry , kesian kat hampa yg baca entry aku kali nie kan ?
nanti pi sekolah jumpa aku nah ?aku bagi sorg seringgit . tipu nie , tak betoi punt .
hewhew , kbye !
Ohh, how I wish it wouldn't last =..=


Older Post | Newer Post