//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

I Dont Mind .

Assalamualaikum , ehem ehem . test suara satu dua satu dua . ehem ehem .
k ada ada . ingatka takdak dah sora tadi . harhar -..-
mau tak nya , setiap hari kena melalak , menjerit plus goyang kepala nie smpai jemm .
tkpa kesusahan nie tak lama mana dah , dah hampir sampai ke penghujungnya :)
sabaq nadiah sabaq , sikit ja lagi . sikitttt jaa . Ahad nie harap'harap kami dapat
buad yg terbaikk . doakan kami semua supaya boleh menang okay ? thanks :']

hmm , k ekceli hari ni rasa letih yang amat sangat'sangat . mata nie tak larat nak bukak .
petang tadi punt tidoq mati dah , bangun'bangun tu mata still tkleh bukak lagi .
plus rendu dekat budak tu -.- dah la janji nak mai sekolah tapi macam haramsss .
fine . tkpa . merajuk ngan hg sebulann =.= *kot mana punt mesti kena selit jugak pasai
dia . kenapa entah :/* k mana sakit hati punt dua'dua mamat nie mai menyemak
kat gambaq aku . tolong la tolong laa youu jangan jealous sangat :'|
I dengan Acap tu tkdak pa'pa la . dia komen gambar itew punt salah ka ?
dia bukannya ngorat itew punt :'( tak pasai'pasai you pi jerkah dia . 
pastu mula la duk berperang kat gmbaq aku .
aiseyymannn ! last'last aku delet ja gambaq tu , pueh hati . dah lha menyemak kat
fb aku . semak weyh dengan noti hampa . macam sdfghjk =o=

k stop . ekceli sabtu ni kami tak belajaq , aww hampa puding dak? puding dak?
mohon jasa baik anda , tolong lha jelly okay? -..-
syiok ok syiok sangat'sangat . sebab tak belajaq . k duk syiok lha sngt kenn .
sampai tak sedaq lagi result aku kali ni jatuh MERUDUM . MERUDUM k .
macam nak teriakk . tapi tkdak guna kalau teriak punt sebab sapa suruh tak
usaha lebih ken ? padan muka lha . padan muka boooo . ~!

haa tktau nak hapdet apa dah . menantok sangat ni . mata pedih gilaa .
reja nak pejam ja nie . k lha out dulu . babye sayangs'sayangs saya sekalian :*
Allah sedang menguji tahap kesabaran aku dekat hang . 


Older Post | Newer Post