//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Happy Birthday Dear Rayyan :D

Assalamualaikum , hello hello ayaq kopi ayaq milo :3 hari ni hari apa ? hari Jumaat 20 April 2012 :D kenapakah ? saja ja actually . taktau nak cerita pasai apa tapi gedik nak updet blog musyuk nie . jangan marah okengg :D k act, besok 21 April 2012 birthday anak buah yg paling saya sayang , saja nak wish awai'awai :D aum aumm :D nak tengok gambaq dia dak ? dia comeyy sangat . putehh macam bapak dia . hahaha :D muka bapak dia sebijik . anak ayah :3 besok genaplah setahun dia hidup kat ataih dunia nie . besaq dah dia O.o kak aku tempah kek Boboiboy kat dia . k mana jelly ponggg -..- aku suruh sambut sekali aku tapi depa tkmau . kesian aku -.-' birthday aku punt nak dekat dah . sapa nak sambut ? sambut sendiri lah jawabnyaaa T.T


sebelah kanan tu dia ^^ sila abaikan muka saya yg huduh plus tembam tu okengg . comei dak dia comei dak ? comei kenn . lebih baik hampa kata comei lekas , kalau dak aku cekik satg . ugut nie ugut nie -.,- erh tak sangka besaq dah dia nie . duk beqasan kecik lagi . hahah :D lepaih birthday dia , birthday aku pulak . bagi hadiah taw . ceq tunggu nie , tahun lepaih tkdak sapa bagi hadiah pongg kat ceq . kak ceq sorang ja yg bagi . sedihhh . depa kata besaq dah mana boleh dapat hadiah dah T.T 
sumpah duk mengidam hadiah bear dari someone nih , sapa nak bagi hadiah bear kat akuu ? please T.T *merayu sambil buad muka kesiann* haha tktau malu :3 mintak hadiah kat orang Y.Y nak harap budak tu bagi hadiah , ouh tolonglaaa takkan mungkin terjadi oi oi -..- kedekut nak die . haha :D taklehh jadi macam kak aku . dulu dia tkpa la ramai admirer . dia segakk . admirer mau lha bagi hadiah kat dia . tak cukup dari bf dia , peminat dia punt pakat bagi . adik dia ni mana segak macam dia ponn sebab tu bunyi cengkerikk ja -.-' k tkpa . suka merapu . haihh laa ._. sabaq ja lha haihh . yg penting dapat hadiah kaseh sayang cukop lha . benda tak semestinya membuktikan kasih sayang seseorang . hang bagi kasih sayang hang kat aku pun dah memadai . sebab tu ja yang aku nak dari hang . bukan harta hang :'D
kbye -,.-
Happy Birthday Muhammad Rafiq Rayyan bin Hariz Jufri . I Love You Dear Rayyan :D




Older Post | Newer Post