//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Change :(

Assalamualaikum , helo hampa hampa :/
hampa tengah buat apa sekarang ni ? k hampa ada kat blog aku la kenn :)
k k , ekceli malam ni memang tkdak mood gila'gila .
herhh,, rasa kesunyian oi . sedih weyh . sapa nak teman aku ha ? mai sini :)
k , pakcik tu mana nak mau teman aku macam dulu dah la ni , dia sombong k -..-
nak teguq aku punt kadang'kadang ja . mesti dia rasa tak selesa sebab
budak'budak kelas aku gediksss duk ngejek aku dengan dia :/ jahat hampa semua :(
heihh, sapa suruh hampa ejek aku dengan dia ? sekarang dia dah tak selesa kawan 
dengan aku . salah hampa lha ! biaq hampa tanggungjawab . sebab hampa la aku
hilang sorang kawan aku . haishh please laa aku punt dah ada bf , mana mungkin aku
suka dekat pakcik tu . :/
k , petang tadi ada makhluk Tuhan yg berjaya spoilkan mud akuu k . geram gilaa :/
dia remove aku dari friend list dia . mana sakit hati pon ;/
k k k , sampai hati hang remove aku kenn . aku tau lha hang ada dua fb , tapi
buad apa hg add aku sebelum tu ?! then tetiba ja hg remove aku tanpa sebab .
seriously sakit hati gila'gila dengan hang weyh :'(
hang dah tknak kawan dengan aku lagi ka ? maybe la kenn , aku ni bukan kawan
perempuan yg baik bagi hg . tangkap leleh weh dengan perangai hg yg entah pa'pa tu .
aku nak merajuk setahun dengan hg . jangan teguq aku dah . :( aku sakit hati .
terkilan gila'gila dengan perangai hg cik abang oi . hg tersangatlah kejam !

AKU BENCI HANG.
NAH NI LAST, GAMBAQ NI KHAS UNTUK HANG :(

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V


defuqqqqqq . kbye :(
i miss you la bongok ;/



Older Post | Newer Post