//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Back to December :/

Assalamualaikum, hello helli hella hell . HELL ? hikhok ^^
tak dak aih , melawak ja ok ? peace (Y) :3
okk , actually aku punt taktau statement kat atas tu kena dak dgn aku -.-
k aku mana jelly punt bila dia sembang ngan pompuan lain . DAK ok DAK =.=
sebab aku dah janji dengan diri aku , untuk kali kedua aku terima dia ni , aku
taknak taruh harapan tinggi tinggi dah macam dulu :/
aku kecewa terok dulu bila putus dengan dia . hampa mana paham perasaan aku :'/
macam mana sayangnya aku kat dia , cuma dia ja tak nampak semua tu .
dia BUTA , BUTA ok ! dia nampak yg lain , MAYBE ?
dann , bila kali ni nak sayang dia , serius aku kena banyak bersabaq .
dulu nie punt aku yg start suka cari gaduh . k aku jahat :/
setiap kali dia mai rumah aku ja mesti aku buad muka masam . psepa aku jahat sgt ?
tapi dalam hati sapa tau kenn, aku sayang dia gila nak mati . hampa ada ?
memang dia tak perfect dan tak dak sapa dalam dunia ni yg perfect , kan sayang ? :*
aku dah penat stai putus couple putus couple ni , letihhh =.=
tapi nak buat macam mana ken ? bila hati dah sayang , dengan senangnya terima .
tapi utk kali ni aku betul-2 serius , aku cakap aku dah takmau putus couple macam ni .
k serius cakap , kadang-2 aku rasa kecik hati jugak bila hg langsung tak teguq aku .
hati aku mula la pkiaq mcm-2 . aku macam nak pi sepak hg ja . tapi nak buad mcm mana .
aku kena BANYAK BERSABAQ dengan perangai hg . kenn ? T.T
please jangan ulang perangai lama hg ? Y___Y
aku rendu hg yg sebelum ni u_u 
kbye T.T
bila awak jadi boyfriend saya , kita always gaduh dan terjatuhlah talak . bila awak dah jadi ex boyfriend , kita kembali jatuh cinta . macam mana macam mana ?


Older Post | Newer Post