//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Pengakuan Berani Mati :O

saja la terasa cam nak updet blog ja malam ni .
hampa hampa , nak taw dak dak , kami kami kan kan malu sangat sangat malam
ni ni ha ha . pasepa ? urhh , kami dah buad pengakuan dekat dekat
tut , huahua . apa apa ? tak dak pa la . ha ha ha =..=
kami dah lamaaaaaaaaaaaaaaaaaa nak bagitau dia yg kami kami ni kan kan
msih msih ada ada perasaan lagi dekat dia dia . kami kami tak boleh lupa lupa dia :/
dan kami luahkan semuanya kat dia tadi , ya Allah rasa lapang gila dada ni !
tapi maluuuuu ya Allah taktaw nak cerita macam mana perasaan kami time tu -..-
memang pengakuan berani tempah maut laa , tak malunyaaaaa =='
tapi nak buad macam mana lagi , dia paksa kami , he force me !
kami bukan boleh , ishh time chatting ngan dia tadi kami rasa rasa cayaqnya hati kami
macam ais batu dok tepi api nuuu . cayaq teruihhhh .
apa ni apa niii haaaa . kami fall in love wif him laa , sampai lani kami tak dapat lupa dia .
ishh awad hg ketegaq sangat ha ? keluaq dari life ak pleaseeee , jangan bagi harapan
pasu palsu kat aku bolehh dakkkkkkkkkkkkkkkk?
dulu dulu kan kan , kami ada updet status kami macam ni 

"kalau saya dengaq lagu If I Die Young ja automatik saya akan ingat kat awak , kalau
tiap2 hari saya dengaq lagu tu means tiap hari saya rindu awak"

bila baca balik ja status tu macam lkjhgd ja taw dak .
ok benda dah lama , status tu memang utk dia tu pon , ngahah =..=
dan la ni kan kan kan , aku aku dok pasang lagu tu balik , dah la lama dah tak dengaq huii .
k series kalau aku dengaq lagu tu ja otometik aku rindu dia . *sila muntah hijau
dah dah ! spotit spotit #bak kata adnan sempit . spotit mean stop it , hewhew
k sapa2 yg baca post ak kali ni tobat hampa menyesai kan sebab baca benda alah nie .
huahua , bekpi la aku nak updet pasai sapa pon , ne ne pulon pulon . HAHA jk ja nah :3
sorry ak tak reti nak updet blog hepy2 gila2 macam hampa , aku takat hat ni ja mampu .
aptb !
kbye !


sis , awak tak suka org paksa awak dlm sesuatu hal , tapi kenapa awak suka paksa org ? think bout it :)


Older Post | Newer Post