//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Homework =,,,=
Helllllllllllo earthlings :'D
hampa ada homework bertimbun macam kami dak ? --'
serious menci gila , takdak semangat langsung nak buat hw :'(((
malas aih weyy (!)
dengan cikgu bagi suruh salin karangan sampai 5 karangan .
CARI SENDIRI . tu tak tahan tuuu ;(
sapa2 hat rajin nu mai tolong buat kat aku sat pleaseeeeee ?
nanti aku upah la hampa lima duit ok dak ? ok kut nah ? budak2 mana boleh pegang
duit banyak2 bahaya owww :D
dengan skrip choral tu haram tak sentuh apa pon , btw hari ni saya demam la :(
saya kalau demam bukannya nak tunjuk lemah ok , kita kena KUAT :D
pagi tadi nak bangun rasa berat gilaa badan nii , sakit kepala + sakit tekak + sakit badan = demam :(
tersiksa gilaaa . tapi gagah bangun jugak la , then nak masuk toilet ada org pulak ,
pi tengok tb sat , berebut ngan abang bertuah ak tu mencinya !
then mengalah la ngan dia sebab aku memang betoi2 tak larat ,
then pi masuk dalam toilet , mandi gosok gigi shampoo apa semua siap wangi dah
haa rasa lega dah sikit , tkda la lemah macam pagi tadi sangat .
then lepaih besiap apa semua , check fon , k sakit hati tengok . takdak sapa msej pon >/
tauk fon aku jauh2 . meluat nak tengok haihh , depa pakat lupa aku habeh dah :(
mana sedih pon la . happy nya !
lolol , kemarin aku keluaq pi jitra dengan kak ak , yeay !
tau dak sepa ? kami pi kedai fixie , hahahaa . saja ja pi usha usha dulu ,
cantik gila warna pink habaq hiangggggg ! aku jatuh hati dah ! sekali tanya rm420 . 
tak pa nanti bodek mak ak la , hahaha :D
then tetiba ja kak ak kata , "adik, hg nak decorate motor hg ka nak beli fixie ? pilih satu ja"
urhhh , k benci gila bila kak ak bagi syarat camtu :(((((
then bila pikiaq balek , motor tu aku nak pakai lama , nanti nak ambik lesen dah ,
kalau fixie lak , bukannya nak naik sangat , bukan boleh bawak ak pi merata pon .
so aku pilih ........... 
treeeeeeeeeettt 
treeeeeeeeett
.......
MOTOR ! yeay ! hahahaha :DD
nanti lepaih bukak sekolah , motor aku bertukaq ok , tunggu taw :D
sayang hampa muahh :*
kbye !
aku lani suka makan banyak tak tau pasepa . =_=


Older Post | Newer Post