//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Hari ini dan sebelumnya :')
Aloha :D
okey , actually hari ni aku dah dapat balik fon kesayangan akuuuuuuuu , yeahh :D
rindu tahap gaban kat fon aku laaaaaa :'D
rindu nak mesej dengan kawan-2 aku hat stai berkira kredit dulu ni , HAHA ! :D
yg beshnya sebelum dapat fon tu , hem check habeh mesej aku .
k , rasa tak sedap duk dah time tuu . aku agak mesej Boboiboy mesti dia akan baca -..-
yeaa , yg paling tak tahannya dia baca kuad-2 oo . apa perasaan hampa kalau jadi aku time tu ? =='
malu nak matiii . nasib takdak mesej pelik-2 kan ? kami dok mesej-2 pasai sekolah ja .
hari tu baik sikit . muaha =..=
syiok gila dengaq cikgu baca , bunyi "huhu , haha , hihi , hehe , ok babye" tak tahan !
dan tetiba pulak masuk mesej adik mr.A , lol xD
cikgu tanya aku couple dengan adik mr.A ka , tobat dak . mesej tu pon dia just nak
selesaikan masalah aku dengan kawan aku ja :")


hampa nak taw dak , macam ni lah perasaan aku semalam (":
tetiba mr.A IM aku kat fb . dia tanya khabar aku . sumpah sedih + hepi + syiukk = nak teriakk .
tapi dalam syiok-2 tu pon aku kena kawal diri jugak sebab dia bukan lagi milik aku ,
dia sepenuhnya milik KAWAN aku :')
hmm , dia cakap yg dia tau aku still sygkan dia , dan dia pun sygkn aku . 
dah la weh , jangan berayat dengan aku , hg dah pun jadi milik DIA , dahh terlambat :/
hg jangan sakiti dia macam hg sakiti aku dulu . 
memang aku sedih plus kecewa tahap nak terjun KB Mall , tapi aku ada akai lagi ,
aku boleh pikir . :')
memang ak tak boleh dan tak dapat nak lupakan hg . tapi insyaAllah aku akan cuba ,
demi persahabatan aku dengan KAWAN aku la kan (":
biaq ja aku pendam rasa ini dlm diam , bak kata Vierra :'D
Even now when we’re already over
I can’t help myself from looking for you. :( ♥


Older Post | Newer Post