//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

My Heartbeat !



Heyya lovelyyyyyyyy reader(s) !
Apa khabar ? Sihat dak ? Sihat kan ? Kalau tak sihat pi makan ubat cepat cepat !
Sekolah dak hari ni ? Ekceli , kami sekolah hari ni :3
K , budak dua org tuu tak mai pun hari ni , maklum laa depa raya thaipusam ! HAHA .
Tuu la sapa suruh tak mai noh ? Dasar penyegan dua beradik !
Dahhh , tak mau kawan ngan hampa , sebab tak mai sekolah :DD
Kawan aku kata "hari ni mai sekolah tak besh , tak dak apa nak tengok"
HAHA , apolahhh . Kawan aku sedihh sebab depa tak mai !
Tapi aku lek ja . hihi . dah pemalas tu pemalas laa tak payah banyak ngomong la kamu ! -..-
K , pagi tadi aku buat kerja jahat . hg nak tau dak menatang pa ? HOHO 
Hari ni aku TERsilap pakai socks pendek tuu , dah tu nak buat cena gi .
Terpaksa laa pi kat sportcheck tuu , nampak ada kak sorg ni check stokin pendek .
Then dy mnyembang dgn kawan dia sat , aku takot kena tahan , so jalan teruih buat muka innocent -.-
Ceceeeeeey , lepaih ja pada tu . Macam besa la , cari kelibat org tuu :3
Haaaa I see ! K tak sempat tegur dia macam biasa sebab dah kalot sangat time tuu .
Dia tegur aku "hai" sambil sengih sengih tunjuk muka dia hat huduh tu XD
Aku tak sempat tegur dia balik , just senyum jaa . XD
Then time nak balik , lepak kat bus stop jap , nak pegi beli ayaq .
Usha kat bas , dengaq macam ada org panggil nama , then tengok tengok dia panggey .
Walaweeeeeh , mana syiok pun -,-'
Dia sengih lagi , k cayaqqqqqqqq gila habaq hangggg ;3
Kawan aku kata mr. A comel gila bila senyummm . K, I admit , memang kenyataannya :3
Dok lawan senyum plus usha ngan dia lama gak . Haha jadi keja wehh .
Ada aku kisah ? Kbye ! Haha sayang hampa semua . muah muah muah :*
Yeeeey , besok latihan rumah sukan . Merentas desa , dah la aku takdak geng :'<


Older Post | Newer Post