//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Jom Masuk U :)



Aloooooooha earthlings ;D
How's today ? Happy ? Sad ?
Ekceli gua happy gila hari ni ! Nak tau dak , nak tau dak ?
Kena tau jugak laaaa :3
Hari ni kami geng geng kelab PRS and other pi Stadium Alor Setar ,
ada program "Jom Masuk U" seriously best sangat even penat berjalan seharian :O
Balik rumah teruih landing , mengantok plus letih punya pasai wee .
Tambah tambah dok dalam bas tu pakcik tu qeja dok pasang lagu 50-60 an
bertambah letih la kami habaq hg , aku ngan Ainy comeyy keja beletiaq jaa
sepanjang dok dalam bas tuu , lagu punya pasai laa , bukan taste kami >.<
Yg bestnya budak comey belanja aku KFC , HAHAHA
bodek punya bodek , dapat jugak . Tudea la galak tunjuk duit bnyk bnyk sgt kat aku .
Naheeeeii kan dah kena belanja laa ><
Time pilih nak makan apa tu , geng geng sekolah mana tak tau usha aku ngan dia , pelikk ja .
Yg aku boleh tau pun sebab kawan aku bagitau kat kami kata ada geng sebelah
usha pelik ja tengok aku ngan budak comey. Hampa pikiaq kami pasangan couple ka ? Please la wee .
Laa , tak sangka ada jugak yg nak larut noh . Ish dah la budak tu muda pada aku ,
boleh jadi adik adik aeh . Aku pun anggap dia macam adik ;)
Haish , rapat pun jadi isu , sombong lagi la . Noh budak comey noh .
Ada ka patut dia suruh aku duduk tepi dia kat dalam bas , hg nak kena "sepak mampoii"
ngan TC ka oii ? And aku duk tepi Ainy comeyy ku sayang !
Pastu budak comey teruih ubah tempat dok kosyen tepi aku ngan Ainy comeyy .

Weee , kami kena buad folio , leceii hg tau dakk ?! Dah la aku dapat partner yg taktiau
buad menatang pa , tak ngam pulak tuu . Heishh , kalau pompuan tak pa gak , senang
la sikit kerja aku ! Ni laki , sah sah la suseh nak harap .
Jadi ketua kena jalan ngan PA sepanjang dok tang tu , kesian kat budak tu tak bebas .
HAHAHA . Nasib baik TC bagi masa seminggu utk siapkan folio tu , tak macam taun lepaih ,
kena siapkan dalam waktu tu jugk ><

Okeeee la , dah taktau nak cerita apa dah , sorry tak dak gambaq nak bagi hampa tengok .
Dok kat kawan aku semua , malaih nak snap oii . HAHAHA :D

Kbye !



Mr. A , aku rindu hg yg dulu . Aku really really miss kat hg :'(


Older Post | Newer Post