//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Someone like you

Assalamualaikum and aloha reader(s) ,

Hey silent readers ! 
Okay nak story mory sikit lah kann . Sikit ja k ? Haha :)
Kelmarin aku and kawan-2 pegi study kat rumah sorg kawan aku nih ,
study lah sangat kan ? :) macam biasa lah , dah jumpa , gossip mesti takkan terlepas punya .
Haha :D
Kelmarin study plus sembang muhung dengan kawan kawan , tiba tiba ada satu mesej ni .
Okay , from capital A , sumpah happy gila time tuu , study entah kemana XD
Capital A ajak jumpa :)) getaq gila , tapi tak pa dah biasa kan ? :)
Semua kawan aku yg ada dekat situ dah tahu aku KAWAN dengan capital A tuh ,
KAWAN jea oke ? :)
Dann aku pun setuju lah , tapi dia cakap kena tunggu hujan berhenti dulu .
Aku pun , ouhkay lah sebab aku nak study dulu dengan kawan kawan .
Then kami study sampai pukul 5.30 petang . aku nak balik plus nak jumpa Capital A , hee .
Then time nak balik tuh , aku pegi lha hantar kawan aku sorg nih , balik rumah dia
kat Kampung Tradisi . Okay dalam berapa minit tah , aku nampak motor Capital A
dengan kawan kawan dia kat situ . Sumpah cuakk sebab dia bawak kawan kawan dia. x|
Then tiba tiba dia mesej aku , okay mesej tu aku tak dapat terima x(
Hati aku berkecai gilagila , terasa sakit hatii hanya Tuhan ja yg tahu masa tuh .
Sampai hati dia buat aku macam ni , okay aku sedar aku sapa lah kan nak halang dia .
Aku hantar kawan aku balik rumah dia , then aku terus pecut balik rumah dalam hujan 
lebat tuh . First time aku menangis sebab dia . Aku kalah dengan perasaan aku .
Dalam hujan tu jugak air mata aku berguguran , tak da sapa tau perasaan aku time tuu .
Then dah sampai rumah , muka aku masam teruk time tuu .
And tiba tiba ja abang aku tanya "kau menangis sebab dia ea ? aku tahu" aku pun , 
err macam agak cuak sikit lah kann .
Aku berdalih , okay cepat gila abang aku tau pasal nie x(
And dalam pukul 7 lebih , aku terima mesej dari DIA .

Dia ; "marah A ka ?" Then aku macam , err .. sakit hati sangat lahh .
Aku ; "kenapa boleh ajukan SOALAN BODOH macam ni ?"
Dia ; "okay, A salah , A mintak maaf sangat sangat"
Aku ; "kenapa buad camni ? Ingat Nadia tak da perasaan ka ?!"
Dia ; "hmm , sory laa"
Aku ; "dah ar !"
Dia ; "jangan lha marah , bila bila masa ja kita boleh jumpa kan ?"
Aku ; "kalau suka and sayang DIA tu , pegi lha kat dia , tak susah kan !"
Dia ; "sory sangat sangat"

And lepas tu aku dah tak reply mesej dia . Malam tu dia mesej aku , mcam biasa , aku ignore .
Then terima lagi mesej dari dia . And aku sedar aku tak boleh marah dia lama lama 
even hati aku sakit sangat sangat :'(

Sorry kawan , aku tak tahan dengan hang . Tapi aku try bersabar dengan hang :'|

Terima kasih untuk kelmarin , aku takkan lupa ! :'(






Older Post | Newer Post